Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2018-12-11, 02:07
  #1
Medlem
LATTMAJONNASs avatar
Är snälla och normala kvinnor rädda för män med lite kött på benen? Jag har en styrkelyftarhobby, men verkar bara locka "coola tjejer".
Hur ser kvinnor på karlar som är lite bitiga, hamnar man i något fack?
Citera
2018-12-11, 07:15
  #2
Medlem
Kung-Caligulas avatar
Ärligt talat så finns det nog inga normala kvinnor.
Citera
2018-12-11, 07:43
  #3
Medlem
Tyvärr lever nog fördomarna som Magnus Uggla tar upp i låten ”IQ” kvar. Brudarna ser en kropp de kan ha lite kul med men inte någon livskamrat direkt.
Citera
2018-12-11, 07:44
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LATTMAJONNAS
Är snälla och normala kvinnor rädda för män med lite kött på benen? Jag har en styrkelyftarhobby, men verkar bara locka "coola tjejer".
Hur ser kvinnor på karlar som är lite bitiga, hamnar man i något fack?

Var träffar du kvinnorna?
Ärligt talat tycker jag att det inte verkar finnas några normala singel kvinnor efter 30.
Citera
2018-12-11, 08:20
  #5
Medlem
Jernmaskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LATTMAJONNAS
Är snälla och normala kvinnor rädda för män med lite kött på benen? Jag har en styrkelyftarhobby, men verkar bara locka "coola tjejer".
Hur ser kvinnor på karlar som är lite bitiga, hamnar man i något fack?
Jag tror att dom tjejer du letar efter är hemma och passar sina barn. Det är lite av deras prioritering ser du.
Citera
2018-12-11, 10:32
  #6
Medlem
LATTMAJONNASs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mattoys
Var träffar du kvinnorna?
Ärligt talat tycker jag att det inte verkar finnas några normala singel kvinnor efter 30.

Jag raggar inte runt så mycket längre, det känns som att de jag är intresserade av drar sig undan. Och sen så är det idiotbrudar som stöter på en, som antagligen tror att man är badboy
Citera
2018-12-11, 10:37
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LATTMAJONNAS
Jag raggar inte runt så mycket längre, det känns som att de jag är intresserade av drar sig undan. Och sen så är det idiotbrudar som stöter på en, som antagligen tror att man är badboy

Själv har man börjat undra om om man håller upp en neonskylt där det står att man söker galna kvinnor.
(Inte galna på de bra sättet då &#128556
__________________
Senast redigerad av mattoys 2018-12-11 kl. 10:45.
Citera
2018-12-11, 10:39
  #8
Medlem
LATTMAJONNASs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jernmasken
Jag tror att dom tjejer du letar efter är hemma och passar sina barn. Det är lite av deras prioritering ser du.

Stämmer säkert, att vara singel efter 30 är onormalt. Alla är hemma och bygger sina liv. De som har hamnat utanför är nog socialt svåra.
Citera
2018-12-11, 10:41
  #9
Medlem
LATTMAJONNASs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mattoys
Själv har man börjat undra om om man håller upp en neonskylt där det står att man söker galna kvinnor.
(Inte galna på de bra sättet då&#128556

Haha aah.
Finns bara singelmammor, och psykstörda kvar när man är singel efter 30
Citera
2018-12-11, 10:42
  #10
Medlem
Jernmaskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LATTMAJONNAS
Stämmer säkert, att vara singel efter 30 är onormalt. Alla är hemma och bygger sina liv. De som har hamnat utanför är nog socialt svåra.
Ja eller hur. De har borderline, ångest och är mer eller mindre bipolära. Det har man ju läst mycket om här. Tjejer med psyk problem och allt skit de bär på.
Citera
2018-12-11, 10:54
  #11
Medlem
LATTMAJONNASs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jernmasken
Ja eller hur. De har borderline, ångest och är mer eller mindre bipolära. Det har man ju läst mycket om här. Tjejer med psyk problem och allt skit de bär på.
Ja precis, man får väl vänta tills man blir 40 eller nåt, då folk brukar skiljas. Fortsätter man att träna som man gör, så kanske man ligger bra till när folk börjar bli äldre
Citera
2018-12-11, 11:00
  #12
Medlem
0ldMans avatar
Hitta på nåt som låter inponerande och att du är kunnig. Om hon är jurist kan du fråga hur den nya datalagstiftningen påverkar småföretagare och om hon har mycket att göra med den nu.

Om hon är lärare kan du fråga hur nya läroplanen fungerar och om den är bättre än förra...
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback