Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 3
  • 4
2018-12-11, 11:50
  #37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gregersnegrer
Jag har inte sett den tv-serien? :/


Det fanns en sådan serie som gick i typ 3 säsonger och trots allt mixade nakensex överallt så var den riktigt bra.

Rekommenderas: https://www.imdb.com/title/tt1442449/?ref_=nv_sr_1
Citera
2018-12-11, 11:52
  #38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Senjinone
Det är inte en serie.
Sparta var ett land, de hade vad som ofta betraktas värdens bästa och tuffaste krigare genom tiderna.
Det ingick att de hade sex med varandra - jag tror inte någon av dem var speciellt "omanliga".


Fanns en sådan serie och den är riktigt bra. Förutom mycket blod, intriger så var det mycket nakensex där alla kön var inblandade. https://www.imdb.com/title/tt1442449/?ref_=nv_sr_1
Citera
2018-12-11, 12:00
  #39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carl Serung
Det var ju till och med på löpsedlarna på den tiden. Kan det varit runt 95-96?


Han Ola Forssmed var väldigt övertygande i sin roll om jag minns rätt eller han hade det typiska gay utseende så det underlättade.
Citera
2019-01-15, 23:09
  #40
Medlem
Tv:n på som omväxling och ser en så sjukt dålig serie att den nästan blir rolig. Sjukt oklar.
Citera
2019-01-16, 07:01
  #41
Medlem
Asklords avatar
Carmen and grace tror jag den heter.
Citera
2019-01-16, 12:10
  #42
Medlem
-GGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av holmium
Nja snarare handlar det om att ta ifrån människor allt dom äger och har i utbyte mot något som inte är värt något, som "friheten" att ägna sig åt meningslöst bögsex eller flatsex.

Det är en agenda, och ingår i samma tema om att alla blattar egentligen är svenskar, "som oss" innerst inne, men behöver få komma till Sverige, få bidrag och välfärd för att kunna upptäcka det.

Heteropersoner är "egentligen" minst bi och om man får folk att inse (läs: hjärntvättar) hur roligt man kan ha det om man bara släpper den torra och gamla idén om heterosexualitet blir allt rengbågstoppen. Just homosexualiteten i sig hos en homosexuell person gör den personen lämplig enbart utifrån läggningen. Det behövs inga fler "meriter" mer än det. Man är direkt en mer spännande och värdefull individ om man är homosexuell (och känd).

Kulturmarxismen är att med censur, och våld, om så behövs när allting dras till sin spets, utradera den mänskliga naturen och instinkter.
Genom en förskriven mall ska vi reagera och tänka, och agera som människor så lite som möjligt. Vi blir lätta att kontrollera och manipulera om eliten tillåts tänka åt oss och inte säger ett ord utanför mallen som kan tänkas kränka någon "utsatt".

Notera att jag inte skriver om mina egna åsikter om homosexualitet/andra läggningar, utan mitt inlägg handlar om medias aggressivitet i frågan och utgörs av samma premiss som massmigrationen och gränsernas upplösning.
__________________
Senast redigerad av -GG 2019-01-16 kl. 12:13.
Citera
2019-01-16, 12:18
  #43
Medlem
holmiums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -GG
Det är en agenda, och ingår i samma tema om att alla blattar egentligen är svenskar, "som oss" innerst inne, men behöver få komma till Sverige, få bidrag och välfärd för att kunna upptäcka det.

Heteropersoner är "egentligen" minst bi och om man får folk att inse (läs: hjärntvättar) hur roligt man kan ha det om man bara släpper den torra och gamla idén om heterosexualitet blir allt rengbågstoppen. Just homosexualiteten i sig hos en homosexuell person gör den personen lämplig enbart utifrån läggningen. Det behövs inga fler "meriter" mer än det. Man är direkt en mer spännande och värdefull individ om man är homosexuell (och känd).

Kulturmarxismen är att med censur, och våld, om så behövs när allting dras till sin spets, utradera den mänskliga naturen och instinkter.
Genom en förskriven mall ska vi reagera och tänka, och agera som människor så lite som möjligt. Vi blir lätta att kontrollera och manipulera om eliten tillåts tänka åt oss och inte säger ett ord utanför mallen som kan tänkas kränka någon "utsatt".

Notera att jag inte skriver om mina egna åsikter om homosexualitet/andra läggningar, utan mitt inlägg handlar om medias aggressivitet i frågan och utgörs av samma premiss som massmigrationen och gränsernas upplösning.

Du summerar det hela väl.
Citera
  • 3
  • 4

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback