Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2018-12-23, 11:35
  #13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HermanSerman
Ha ha - hade glömt rollfiguren i Jönssonligan, det är väl då han säger att det inte finns något värre än nykterister och vegetarianer?

Ja det är det värsta han vet, allergiker också. Kallar Wall-Enbergs biff för viking.

Vad är det för fjolliga kläder ni har? (Hawaii-skjorta)
-Jag är civilklädd
Fy fan!
__________________
Senast redigerad av Gipsy-tears 2018-12-23 kl. 11:45.
Citera
2018-12-23, 11:56
  #14
Medlem
HermanSermans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gipsy-tears
Ja det är det värsta han vet, allergiker också. Kallar Wall-Enbergs biff för viking.

Vad är det för fjolliga kläder ni har? (Hawaii-skjorta)
-Jag är civilklädd
Fy fan!

Ha ha ha - de där scenerna är så in i vassen lysande. Har "spolat" fram de scenerna många gånger i mina dagar. Just de scenerna tycker jag är själva behållningen med den filmen.

Så skön inställning till livet/mänskligheten; de personer en hatar mest är nykterister, vegetarianer och allergiker.
Citera
2018-12-23, 13:06
  #15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HermanSerman
Ha ha ha - de där scenerna är så in i vassen lysande. Har "spolat" fram de scenerna många gånger i mina dagar. Just de scenerna tycker jag är själva behållningen med den filmen.

Så skön inställning till livet/mänskligheten; de personer en hatar mest är nykterister, vegetarianer och allergiker.

Ja har aldrig sett något bättre. Ett par bärs och polischefen på repeat är omöjligt att slå.

Hawaii-skjortorna som sommaruniformer, den satt fint
Citera
2018-12-24, 10:19
  #16
Medlem
HermanSermans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gipsy-tears
Ja har aldrig sett något bättre. Ett par bärs och polischefen på repeat är omöjligt att slå.

Hawaii-skjortorna som sommaruniformer, den satt fint

Ha ha - jag såg om scenerna med Bredefeldt igår. De homosexuella anspelningarna är ju hur kul som helst. "Svenska polisens sommaruniformer?"
Citera
2018-12-26, 16:45
  #17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HermanSerman
Ha ha - jag såg om scenerna med Bredefeldt igår. De homosexuella anspelningarna är ju hur kul som helst. "Svenska polisens sommaruniformer?"

"Män ska se ut som män och inte som damer i blommiga blusar, en uniform i styv akryl som stramar längs svettiga och vältränade manskroppar ger resning åt mannarna".

Han verkar även lite nyfiken på Wall-Enbergs biff/livvakt :"Bitig karl du skaffat dig han verkar gilla tuffa tag".

Det går inte att tröttna på
Citera
2019-01-08, 15:51
  #18
Medlem
man får ju inte glömma hans roll i Hassel - De giriga där känns han också lite småbögig när hans livvakt står och masserar honom och vissa kommentarer är ju också bra när han pratar med Reine Brynolfsson
" ingen dålig bil för en spring pojke" eller när han säger till Reine. " det finns vissa som säger att det finns ett liv efter döden" vars Reine svarar " vad sägs om ett liv innan döden" sen får man ju inte glömma hans roll i Kunglig Toilette som Lars Molin när han spelar Sosse
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback