Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2018-12-12, 23:42
  #25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ziaya
Kåt och närvarande. Våga säga vad hon vill och gillar eller inte gillar.

Är man tänd bryr man sig inte om små grejer som hur magen rör sig under sexet. Det är hett när inte heller hon bryr sig och är säker på sig själv.

Har du har en fetish för tjockisar, eller vadå? Vem fan vill ha en guppande fläskmage?

OnT: Äcklig, helst utslagen och med död blick. Tänk rysk tjackhora som just fått en sil.
Citera
2018-12-13, 18:31
  #26
Avstängd
Pinkivs avatar
Emily

Tjejen.

Du får vara hur du vill i sängen. Visa din man lite kärlek bara! Vi män begär inte så mycket mer

Allvarligt talat!

Du borde få en låt också Delta Dawn med sångerskan Tanya Tucker. Jag vet att du kommer gilla den!

Utan tvivel!

https://www.youtube.com/watch?v=7U8sHtALkFA

---

Eller denna
https://www.youtube.com/watch?v=DbgfQ48hWuY

Jag hoppas du gillar den ochså Emily!
__________________
Senast redigerad av Pinkiv 2018-12-13 kl. 18:54.
Citera
2018-12-13, 18:42
  #27
Medlem
knallpulver-fikuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hrwdtj
Kåt, vild och lydig såklart.
Håller med, tjejer skall vara undergivna på ett vilt och passionerat sätt.
Citera
2018-12-13, 18:44
  #28
Medlem
tjejen ska vara erfaren, det är inte så sexigt om hon inte vet vad hon ska göra

fan vad bäng jag är ändå lyckas jag få fram detta
Citera
2018-12-13, 19:01
  #29
Avstängd
TyrgilScramasaxs avatar
Mycket tramssvar i tråden. Hoppas jag i alla fall.

Jag tror att de flesta, både män och kvinnor, uppskattar uppriktighet.

Är du blyg, låt dig vara blyg och bli modigare vart efter. En bra erfaren älskare anpassar sig.

Allt bra sex bygger på ömsesidighet. Att man anpassar sig efter den andre. Sen utvecklas man tillsammans.

Är man väldigt öppna med varandra kan man fråga vad den andre tycker om och säga vad man själv tycker om. Annars får man försöka lyssna in vad den andre vill och föreslå själv.

Men kommunikation, uttyckligen eller genom att vara lyhörd och uppmärksam, är det som ger sex som båda i långa loppet får mest ut utav.
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback