Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2018-12-09, 16:33
  #13
Medlem
SalthavsStjaerts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av huoranvittu
Jag känner iaf en kille i Upplands Väsby som blev våldtagen av araber när han gick i skolan. In i skoltoaletten bara och så stod 3-4 stycken utanför och väntade på sin tur. I början slog dom honom men efter att dom slutade så tyckte han att det var ganska skönt.
Våldtar araber bögar bara för att de vill förnedra dem eller för att de egentligen är bögar själva?

Det går väl inte att våldta nån om man inte har stånd - alltså är kåt - i detta fall på en kille - så kanske är dessa arabiska våldtäktsmän bögar själva?
__________________
Senast redigerad av SalthavsStjaert 2018-12-09 kl. 17:30.
Citera
2018-12-09, 17:02
  #14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av huoranvittu
Jag känner iaf en kille i Upplands Väsby som blev våldtagen av araber när han gick i skolan. In i skoltoaletten bara och så stod 3-4 stycken utanför och väntade på sin tur. I början slog dom honom men efter att dom slutade så tyckte han att det var ganska skönt.

Den historien låter så märklig att jag misstänker att den är fabulerad! Skulle inga kringstående ha märkt något, och det hela inte kommit till lärares och rektors kännedom?
Citera
2018-12-09, 17:04
  #15
Medlem
SalthavsStjaerts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nakkvarr
Den historien låter så märklig att jag misstänker att den är fabulerad! Skulle inga kringstående ha märkt något, och det hela inte kommit till lärares och rektors kännedom?
Även jag misstänker trollande, men man vet ju aldrig...
Citera
2018-12-09, 17:06
  #16
Medlem
Kung-Caligulas avatar
Med tanke på hur mycket muslimska män vill avskärma sig från kvinnor så är sannolikheten mycket hög att dom är homoerotiska hela ungen.
Citera
2018-12-09, 17:09
  #17
Medlem
holmiums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SalthavsStjaert
Vilka grupper i befolkningen är det som roar sig med att misshandla, våldta och mörda bögar?

Är det negrer, araber, muslimer, högerextremister, WT eller kanske helt vanliga svenssons?

Finns det homofobiska hatbrottslingar i alla olika skick och kretsar av samhället? Eller är nån grupp överrepresenterad när det kommer till denna typ av hatbrott?

Vilka är det som misshandlar och mördar landets bögar?

Eftersom ribban sänkts för vilka som är "homofobiska hatbrottslingar" i Sverige, så har det nog skett en tillväxt inom samtliga befolkningsgrupper.

Jag tillhör antagligen numera dom "homofobiska hatbrottslingarnas" skara eftersom jag inte önskar att betala skatt för att domstolsverket, polisen och alla möjliga myndighter skall kommendera ut sin skattefinansierade personal för att gå i Pridetåg.
Citera
2018-12-09, 17:14
  #18
Medlem
SalthavsStjaerts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av holmium
Eftersom ribban sänkts för vilka som är "homofobiska hatbrottslingar" i Sverige, så har det nog skett en tillväxt inom samtliga befolkningsgrupper.

Jag tillhör antagligen numera dom "homofobiska hatbrottslingarnas" skara eftersom jag inte önskar att betala skatt för att domstolsverket, polisen och alla möjliga myndighter skall kommendera ut sin skattefinansierade personal för att gå i Pridetåg.
Haha, ja "homofobiska hatbrottslingar" låter ju lite lustigt, precis som den ironiska poängen i ditt inlägg...
__________________
Senast redigerad av SalthavsStjaert 2018-12-09 kl. 17:17.
Citera
2018-12-09, 19:57
  #19
Moderator
skunkensunes avatar
Mer en fråga för BoB.

Socialantropologi, etnologi och sociologi --> Brott och brottsbekämpning
/Moderator
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback