Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-12-09, 13:49
  #1
Medlem
Har vid två tillfällen under en kortare period hallucinerat två gånger. Jag har vart medveten om att det jag ser inte är på riktigt men jag har ändå blivit rädd för det har ändå sett och känts äkta. Ena gången var för en vecka sen när jag körde bil och såg hängda människor i varenda träd jag åkte förbi, blev helt panikslagen och kunde knappt köra vidare. Den andra gången såg jag en man stå vid sängen, också det gjorde mig panikslagen.

Jag har inte tagit några droger under denna perioden. Jag är inte schizofren. Har dock vart deprimerad ett tag om det kan fucka upp hjärnan så mycket?
Är det någon som vart med om något liknande? Jävligt obehagligt iallafall, vågar knappt vara själv längre.
Citera
2018-12-09, 14:15
  #2
Medlem
Du är skadad for life pga ditt drogmissbruk.
Citera
2018-12-09, 14:44
  #3
Medlem
Inte vänsteraktivist sry.
Tror inte jag drogat sönder hjärnan heller, aldrig vart i ett missbruk
Citera
2018-12-09, 15:45
  #4
Medlem
Falkhayns avatar
Har du brukat droger tidigare? Såg du gubben vid sängen i samband med att du vaknade? Då kanske det kan förklaras som en sömnparalys.
Citera
2018-12-09, 21:39
  #5
Medlem
DiagnosABs avatar
Hur är stressnivån i allmänhet?

Äter du några som helst mediciner? Har du några diagnoser för saker som på minsta sätt har med hjärnan att göra?

Hur är ditt allmäntillstånd, har du feber eller nåt annat?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback