Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2020-07-01, 13:18
  #181
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av latinasisthebest
Dec 2014 flyttade till Sthlm med fru och tre barn
Jan 2015 dumpad , ”fru” började leva som singel
Aug 2015 skiljsmässa går igenom och jag flyttar ut

Så singel (okysst) sedan Jan 2015 och kommer troligen vara det för resten av mitt liv (mer eller mindre självvalt) !


Är lite så det kommer bli för mig också om inte min fru får ordning på saker och ting...

Har inget större sug efter kvinnor öht. Lever nog hellre ensam resten av livet och gör vad jag vill utan att nån ska lägga sig i allt.
Citera
2020-07-01, 13:32
  #182
Medlem
orrecrists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Locifer
Är lite så det kommer bli för mig också om inte min fru får ordning på saker och ting...

Har inget större sug efter kvinnor öht. Lever nog hellre ensam resten av livet och gör vad jag vill utan att nån ska lägga sig i allt.

Suget brukar sakta smyga sig på om du inte är över 80 i och för sig.
Citera
2020-07-01, 14:01
  #183
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av orrecrist
Suget brukar sakta smyga sig på om du inte är över 80 i och för sig.


Kanske det. Men har mindre barn och innan de är stora och utflyttade har jag svårt att se att jag vill ha nåt annat än en särbo på sin höjd.

Är inte skild än heller iofs. Håller ihop för barnens, husets och vännernas skulle just nu. Som man riskerar man att bli extremt ensam vid skilsmässa...

Nä, längtar mer efter att återuppta golfen, åka mer skidor, börja köra trackdays osv än att ha en ny kvinna som ska tjata om dyra semestrar, spa-helger osv osv.

Ärligt talat mår jag skit just nu.
Citera
2020-07-01, 14:15
  #184
Medlem
orrecrists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Locifer
Kanske det. Men har mindre barn och innan de är stora och utflyttade har jag svårt att se att jag vill ha nåt annat än en särbo på sin höjd.

Är inte skild än heller iofs. Håller ihop för barnens, husets och vännernas skulle just nu. Som man riskerar man att bli extremt ensam vid skilsmässa...

Nä, längtar mer efter att återuppta golfen, åka mer skidor, börja köra trackdays osv än att ha en ny kvinna som ska tjata om dyra semestrar, spa-helger osv osv.

Ärligt talat mår jag skit just nu.

Visst särbo är ju bra då får man sex och så hinner det byggas upp (förmodligen) en attraktiv spänning mellan en. Bara kämpa vad fan skall man annars göra.. vid egna uppbrott så har en hobby alltid hjälpt som man kan snöa in på.
Citera
2020-07-02, 11:02
  #185
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Locifer
Är inte skild än heller iofs. Håller ihop för barnens, husets och vännernas skulle just nu. Som man riskerar man att bli extremt ensam vid skilsmässa...

Varför skulle en man riskera att blir extremt ensam vid skilsmässa? Jag har gått igenom en skilsmässa och alla mina vänner stöttade mig, även om jag mådde skit och ville vara ensam kom dom och slet i mig att göra ditt och datt, det är jag väldigt tacksam för idag. Nä, som man så får man istället ett hektiskt liv med aktiviteter är min erfarenhet. Och med dessa aktiviteter så träffar man en massa sugna kvinnor som försöker snärja en, men det var jag inte öppen för just då. Idag har jag ett nytt förhållande med en sjukt snygg och vacker kvinna som låter mig ha en massa hobbies och aktiviteter, livet leker.
Citera
2020-07-02, 14:29
  #186
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dynami
Varför skulle en man riskera att blir extremt ensam vid skilsmässa? Jag har gått igenom en skilsmässa och alla mina vänner stöttade mig, även om jag mådde skit och ville vara ensam kom dom och slet i mig att göra ditt och datt, det är jag väldigt tacksam för idag. Nä, som man så får man istället ett hektiskt liv med aktiviteter är min erfarenhet. Och med dessa aktiviteter så träffar man en massa sugna kvinnor som försöker snärja en, men det var jag inte öppen för just då. Idag har jag ett nytt förhållande med en sjukt snygg och vacker kvinna som låter mig ha en massa hobbies och aktiviteter, livet leker.


Jag har tyvärr inte så många egna kompisar och de jag har "sitter fast" i sitt oftast. Sen vi fick barn för 9 år sen har vi nästan utan undantag bara umgåtts med andra familjer med barn i samma ålder och det är mest fruarna som håller kontakten.

Skulle vi skilja oss är min plan att börja spela en jäkla massa golf. Kanske ta nån alpresa på egen hand med UCPA där man ändå åker i grupp. Möjligen köpa en Porsche Cayman, billigare BMW M-bil eller liknande och åka på lite trackdays... Lära känna folk som har mina intressen helt enkelt.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback