Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2018-12-09, 10:11
  #1
Medlem
Jag vill börja med att säga att jag inte är ute efter att dömma då jag själv är undergiven rent sexuellt.

Min personlighet till ?vardags? är en bestämd självständig kvinna med tryggt liv och bra inkomst! Så inga försommar tack

Jag har inte levt ut mina fantasier sådär jätte ofta, men jag älskar att bli bunden dominerad och smiskad.

Jag har nyligen träffat en man som är min motpol, en dominant man som gärna vill ge mig vad jag förtjänar. Privat är han rolig, snäll och ödmjuk!

Omtyckt och fin människa. (Vi har ännu inte varit tillsammans)

Han fantiserar om härligt ömsesidigt BDSM precis som jag.

Min nyfikna fråga är, vad är det som händer i hjärnan på någon som vill dominera totalt.

Vad känner man då, hur kommer det sig? Vad är det som gör att man vill smiska en kvinna ordentligt? (Observera åter igen att jag vill och njuter av detta)

Bdsm är inte misshabdel utan ömsesidig respekt.

Så inga försommar tack

Min fråga går framförallt till dominerande män!

Hur känns det, hur tänker ni. Och hur känns det efteråt? Och hur kom ni på att det är detta ni gillar!

Ibland kan man känna sig tom och behöva tröstas efteråt, (ingår i spelet) Hur känns det för er efteråt?

Nyfiken <3
Citera
2018-12-09, 10:24
  #2
Medlem
Bluebeast72s avatar
ehh din fru har suttit inne, är du nu plötsligt kvinna..se till o håll reda på egna trådar så blir inte trollandet uppenbart.
Citera
2018-12-09, 10:28
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bluebeast72
ehh din fru har suttit inne, är du nu plötsligt kvinna..se till o håll reda på egna trådar så blir inte trollandet uppenbart.

Det är jag som är frun som suttit inne..
jag och min man är nu mera öpppn och han vet även vad jag satt inne för.
Detta var en du het jag begick i yngre år.

Jag skriver från hans konto. Vi har ett öppet sexuellt förhållande. Efter som vi har olika behov men älskat att experimentera både med andra och varandra.

Om du är nyfiken på vad jag satt för i 3 månade var det eko-brott.. så
Då vet du :-)
Citera
2018-12-09, 10:38
  #4
Medlem
Bluebeast72s avatar
Well, efter morgonkaffet o rastning av mina två bestar så får jag ursäkta mig för korthugget svar, så otroligt vanligt med dessa eviga trollisar.

Tror mig ha svaren på dina frågor i vart fall.

Dominansen inom sex är iallfall för mig ett sätt att ha kontroll o öka njutning. Maktbehov möjligen. Känslan av total tillit mellan två där allt kan o ska ske.

Det känns euforiskt o ögonblicken, lidelsen varvat med njutning är djupare än många förstår, tar tid o utforska. Det har växt fram under åren o inget man gör över one night stand.

Blue
Citera
2018-12-09, 10:53
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bluebeast72
Well, efter morgonkaffet o rastning av mina två bestar så får jag ursäkta mig för korthugget svar, så otroligt vanligt med dessa eviga trollisar.

Tror mig ha svaren på dina frågor i vart fall.

Dominansen inom sex är iallfall för mig ett sätt att ha kontroll o öka njutning. Maktbehov möjligen. Känslan av total tillit mellan två där allt kan o ska ske.

Det känns euforiskt o ögonblicken, lidelsen varvat med njutning är djupare än många förstår, tar tid o utforska. Det har växt fram under åren o inget man gör över one night stand.

Blue

Tack! Förstår att det ser konstigt ut när man läser tidigare trådar, efter min man skrev detta inlägg tog han sig i kragen. Till och med visade mig tråden. Jag ville inte berätta efter som jag skämdes över mitt naiva och korkade beteende när jag var 19 år gammal som tillslut resulterade i 3månader. Vilket vi nu pratat ut om.

Vi har ett fantastiskt förhållande med mycket acceptans och frihet inom våra ramar.

Jag är väldigt nyfiken på att träffa denna man jag pratat om i tråden. Min man är medveten och ser inga problem i att låta mig leva ut till fullo det han inte är bekväm i att ge mig.

Jag har dock lite dålig erfarenhet. Därför jag vill veta lite mer omkring tankarna och hur man känner inför att binda upp och smiska en kvinna. Hur det kommer sig att en annans lidande tänder mannen.

Han vill använda sig av ett hemtillverkat verktyg han visat. Som en platt stav, typ som en längre linjal . Jag blir verkligen sugen! Har bara testat med handflata innan.

Denna mannen är så otippat dominant,
Han är verkligen mjuk snäll och ödmjuk.
Detta gör han så otroligt spännande.

Jag blir inte riktigt klok på hur en sådan hjärna funkar!! Vad gör en man sådär dominant?

Jag vet ju vad som gör mig undergiven. Det är lättnaden över att släppa all kontroll och överlämna mig i makten av någon annans hönder, full tillit och noll kontroll!
Citera
2018-12-09, 12:05
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cumrad
Jag vill börja med att säga att jag inte är ute efter att dömma då jag själv är undergiven rent sexuellt.

Min personlighet till ?vardags? är en bestämd självständig kvinna med tryggt liv och bra inkomst! Så inga försommar tack

Jag har inte levt ut mina fantasier sådär jätte ofta, men jag älskar att bli bunden dominerad och smiskad.

Jag har nyligen träffat en man som är min motpol, en dominant man som gärna vill ge mig vad jag förtjänar. Privat är han rolig, snäll och ödmjuk!

Omtyckt och fin människa. (Vi har ännu inte varit tillsammans)

Han fantiserar om härligt ömsesidigt BDSM precis som jag.

Min nyfikna fråga är, vad är det som händer i hjärnan på någon som vill dominera totalt.

Vad känner man då, hur kommer det sig? Vad är det som gör att man vill smiska en kvinna ordentligt? (Observera åter igen att jag vill och njuter av detta)

Bdsm är inte misshabdel utan ömsesidig respekt.

Så inga försommar tack

Min fråga går framförallt till dominerande män!

Hur känns det, hur tänker ni. Och hur känns det efteråt? Och hur kom ni på att det är detta ni gillar!

Ibland kan man känna sig tom och behöva tröstas efteråt, (ingår i spelet) Hur känns det för er efteråt?

Nyfiken <3

Hur man känner är väldigt individuellt. Det går från att vara Sadist = Njuter av att plåga , till att vara "Snäll Dominant" = Smiskar o binder för att det tänder dej, och som jag älskar att göra kvinnan tänd. Själva smiskadet tänder inte mej. Men att man har en öppen och ärlig relation, där man kan prata om allt. Lyckan är att få kvinnan så tänd att hela hennes omdöme förändras, världen utanför sexet som pågår existerar inte. Om det kräver dominans för att nå dit, så gör jag det.
Folk som inte har det inom sig kan inte fatta vilken njutning det kan ge. Normen är ju Vaniljsex. = 2 minuter in/ut + sprut sedan tacka o somna.
Citera
2018-12-09, 12:18
  #7
Medlem
goin-xxxls avatar
Jag ser till att ge det jag anser att hon förtjänat, med hjälp av dominans och verktyg kan jag öka njutningen för henne med mycket lite ansträngning..
Roligt för mej och spännande för henne.

Vad som exakt försiggår i huvudet på mej kan jag inte svara på.
Citera
2018-12-09, 12:20
  #8
Medlem
Denna mannen har beskrivit hur han vill tända mig, först ge mig en orgasm oralt. Stretar jag emot kommer han hålla tag, kanske får man lite smisk. Hårdt men gentlemannamässigt.

Han vill sedan binda fast mig, ordentligt så jag inte har en chans att komma loss och smiska mig ordentligt till jag får röda märken.
När jag inte orkar ta emot längre kommer han att sätta på mig ordentligt.

Han vill gärna bråka lite, men målet är att få mig att lyda och bli tuktad!

Jag är så otroligt nyfiken på insidan av hans hjärnan då han i vanliga fall är en så ödmjuk och skön kille!
Men kanske är steget inte längre än till mig själv, då jag är ett kontrollfreak,
Min njutning ligger bland annat i att släppa 100% på kontrollen
Citera
2018-12-09, 15:01
  #9
Medlem
Jag har en fantasi om hur jag blir dominerad bunden och smiskad av en annan kvinna.

Och hur han bestämmer över oss båda, hur och vad hon ska göra med mig.
Hur han sitter i en fåtölj och tittar på medan han ger oss order.

Han ska bara titta på till en början för att sedan ta över och piska och bestämma över oss båda.
Kanske koppla den andra kvinnan vid sängen medans han sätter på mig.

Läckert tycket jag

Vad anser ni om denna fantasi?
Citera
2018-12-09, 21:20
  #10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cumrad
Vad anser ni om denna fantasi?

Det är sexigt. Jag har själv samma fantasi, fast där jag är den dominante mannen.

Angående vad som rör sig i huvudet så är det väl inte helt lätt att veta exakt vad det är som är så tändande med att vara dominant mot en undergiven tjej, men en sak är helt klart makten man känner, och så är den en form av bekräftelse, att den här tjejen utlämnar och underkastar sig mig helt. Det är sexigt som fan. Sen blir det så intensivt och energifyllt, jag riktar allt mitt fokus på tjejen, lyssnar av varje andetag och flämtning.

Att smiska en tjej som du har bett att lägga sig i ditt knä med rumpan upp är min absoluta favorit. Det är att utdela själva smärtan som jag älskar, att se det momentära lidandet och reaktionen och hur tjejen hanterar det. Att hjälpa henne att uthärda det som hon gjort sig förtjänt av. Att börja lungt och sen stegra det succesivt, och ta pausar emellanåt medans man klappar hennes huvud, axlar och rygg, och talar tröstande till henne, typ "Jag vet att det här gör fruktansvärt ont för dig, men du måste förstå att det är för ditt eget bästa och att du har dig själv att skylla. Jag behöver utdela det här straffet till dig, och det kommer gå bra, bara du fortsätter att vara duktig."
Sen är det väldigt tändande att hon tänder på smärtan och dominansen, helt klart. Det funkar inte med någon som absolut inte vill själv.

Det blir nästintill en andlig upplevelse som man delar med någon annan. Man förenas i stunden av intensiteten och energi, smärtan, och det man går igenom tillsammans. När straffet väl är utdelat så älskar jag att hon vänder sig och ligger i mitt knä med huvudet och jag smeker håret, kinderna, torkar tårarna och pratar ömsint med henne om hur duktig hon varit och bara låter henne ligga och återhämta sig i min famn. Tjejens ansikte är helt underbart då, det ger uttryck för tillgivenhet, harmoni, sårbarhet och tillfredsställelse.

För min del så är inte ren stimulans för mig själv så viktigt vid såna här tillfällen. Jag blir sprängkåt, men behöver absolut inte få orgasm, utlösning eller ens plocka fram kuken för att jag ska känna en enorm tillfredsställelse efter att ha smiskat en tjej. Men ibland kan det ju vara trevligt att smiska henne tills den grad att tårarna rinner, sen lägger man sig över henne och knullar henne och kommer medans tårarna fortsätter rinna, för att därefter trösta och förklara hur duktigt hon vart.

För mig känns det inte alls rätt vid tillfällen då jag är dominant att jag på något sätt ska anstränga mig för att få henne att njuta, t.ex. genom att slicka henne eller knulla henne stenhårt så hon ska komma. Jag har inget emot det vid vanligt sex, men det förtar den dominanta känslan.
__________________
Senast redigerad av tryhardereminem 2018-12-09 kl. 21:30.
Citera
2018-12-11, 11:28
  #11
Medlem
tuggishs avatar
Antar att makten berusar en. Att någon totalt vill släppa kontrollen till en. Den tilliten är som att säga "jag älskar dig".

Sen kan det vara lite oförklarliga saker.. du knullar henne hårt, hon piper lite som att det gör ont men ändå njuter. Man känner att man kommer av bara det. Varför är det så? Ingen aning? Makt?

Jag har nån konstig böjelse att om inte jag har kontrollen i sängen så mjuknar ståndet. Har prövat att bli dominerad och piskad av en kvinna. Låg mest där och kände inget speciellt. Mer typ, jaha vad är poängen med det här?

Antar att jag kopplar det som att det för mig är sexigt att känna mig stor, stark, mäktig, manlig osv. Kan kanske vara något sådant allt bottnar i?

Sen tror jag folk som fastnar i att hänga upp varandra i taket och tortera varandra bara någonstans tycker det är spännande att experimentera och behöver större kickar med tiden. Jag är inte riktigt där och har varit med en väldigt undergiven kvinna som velat göra sådant. Då kände jag mig lite onaturlig i situationen. Lite som att vad är poängen med all rekvisita, kan vi inte bara ha sex ist för att tönta oss så mycket?
Citera
2018-12-11, 16:59
  #12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cumrad
Min fråga går framförallt till dominerande män!

Hur känns det, hur tänker ni. Och hur känns det efteråt? Och hur kom ni på att det är detta ni gillar!

Ibland kan man känna sig tom och behöva tröstas efteråt, (ingår i spelet) Hur känns det för er efteråt?

Nyfiken <3

Det beror på vilken typ av dominant man är.
Servicedominant som smiskar, binder, dominerar för att man vet att ens partner går igång på det.
Man kan gå igång på den gåva av frivillig undergivenhet som man får, att få ha total kontroll, att man tillfogar obehag/smärta men med vetskapen att det är i den stunden och att det finns omtänksamhet, omsorg och intimitet i det man gör.
Det finns dom som vill ta fysisk kontroll och att "brottas" för att slutligen övervinna och ge en känsla av maktlöshet/få en fysisk makt över den andre.
Det finns dom som vill ha den psykiska dominansen där dom vet att ens ord är lag och att partnern är behagande och uppassande.
Det finns dom som njuter av att ge andra människor smärta och ha rape/fearplay som en del av det hela.
Det finns dom som dominerar med objektifiering och/eller förnedring, fysisk eller psykisk.
Men det som förenar allt är just att det är frivilliga maktförskjutningar, överenskomna scenarion/situationer och inte att det är något tvång, trots att det ger sken av det.

Eftervården är minst lika viktig som kommunikationen innan.
Det är inte ovanligt att den undergivne drabbas av sub drop efter intensivare sessioner där adrenalin och endorfin pumpats ut i kroppen, så den omhändertagande fasen efter det är väldigt viktig.

Så frågan Hur tänker/känner ni är extremt individuell.
Personligen så är jag tacksam för den gåva som givits och känner ett starkare och intimare band till min partner.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback