Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2018-12-10, 03:59
  #25
Medlem
Jirens avatar
Hade aldrig vågat. Skulle få världens mest irrationella nojja.
Citera
2018-12-10, 05:19
  #26
Medlem
sir.Amsterdams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JagSkaTaDig
Jag ska snart flyga för första gången i mitt liv, och jag är ganska skraj, inte för att jag tror att det ska krasha, utan mest för att jag kanske får en panikattack när det lyfter.

Som vanligt resonerar jag att lite röka gör nog susen, men i det här fallet är jag kluven.
Är det någon som har flugit pårökt?

Min bror led tidigare av flygskrack. Vi skulle i alla fall ut och flyga. Ingen av oss hade varit stenade i ett flugplan, sa jag tankte att det hafe varit en utmarkt ide att vara uust stenade i ett flygplan.

Strax innan det var dags delade vi pa en stadig jolle som gjorde sitt jobb mer an val.

Val pa planet fick jag en riktigt trevlig upplevelse, speciellt nar planet lyfte. Restan av resan var nastan psykadelisk for mig.
Det var deremot varre for min bror.
Efter ett tags stirrande ut genom fonstret far jag syn pa min storebror som sitter svettig och kramphaller i ett av armstoden. Jag fragar hur han mar och det var inte bra.

Kontentan av det hela vara att jag tyckte resan gick allt for fort (ca 60 min) och har nog flygit stenad varje gang darefter.
Min bror fick sin varsta skrackupplevelse och trodde han skulle do. Han tyckte resan kandes som en evighet.

Sa jag kan inte riktigt rekomendera nagot av alternativen. Men cannabis ar en sinneshojande drog vilket skulle kunna innebara att om du ar nervos nar du skall flyga kanske du borde skippa det.

Lycka till i vilket fall som helst
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback