Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-12-09, 01:33
  #1
Medlem
Började med att jag såg en killes Instagram flöde/story där han var påväg hem där ett kraftigt ljus var ensamt på himmelen.

Sedan expanderade ljuset och blev liksom vidare med en mörk prick i mitten. Som att någonting öppnats mitt i som ett hål.

Detta skall nu sägas vara en raketuppskjutning som tidigarelagts sägs det... Men raketen står kvar på backen.

https://www.google.se/amp/s/www.dail...feed-video/amp


Och ja, där är vi nu. Stort jävla blått ljus filmas av iss som får en ljusare prick i sig, och sedan stänger iss kamera ned.
__________________
Senast redigerad av Adjektivet 2018-12-09 kl. 01:40.
Citera
2018-12-09, 01:43
  #2
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Adjektivet
Började med att jag såg en killes Instagram flöde/story där han var påväg hem där ett kraftigt ljus var ensamt på himmelen.

Sedan expanderade ljuset och blev liksom vidare med en mörk prick i mitten. Som att någonting öppnats mitt i som ett hål.

Detta skall nu sägas vara en raketuppskjutning som tidigarelagts sägs det... Men raketen står kvar på backen.

https://www.google.se/amp/s/www.dail...feed-video/amp


Och ja, där är vi nu. Stort jävla blått ljus filmas av iss som får en ljusare prick i sig, och sedan stänger iss kamera ned.

Var inte orolig, inga utomjordingar här.
Citera
2018-12-09, 02:13
  #3
Avstängd
huoranvittus avatar
Folk har i över 50 år sagt att dessa utomjordingar just nu, just nu snart är här. Det är önskedrömmar. Vi måste ta hand om oss själva först. Ingen E.T. kommer att rädda oss. Dom kanske finns där, vad vet jag, men just nu behöver vi fokusera på oss. Kineserna får inte dra ut i rymden innan arierna!
Citera
2018-12-09, 02:33
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av huoranvittu
Folk har i över 50 år sagt att dessa utomjordingar just nu, just nu snart är här. Det är önskedrömmar. Vi måste ta hand om oss själva först. Ingen E.T. kommer att rädda oss. Dom kanske finns där, vad vet jag, men just nu behöver vi fokusera på oss. Kineserna får inte dra ut i rymden innan arierna!

50 år? Folk har påstått sig se utomjordingar i tusentals år. Men det betyder ju inte att det är sant.
Citera
2018-12-09, 07:35
  #5
Medlem
I tusentals år har man vetat om (Utomjordingar) där finns coins från Egypten med Aliens på, målningar etc etc. Man kan ju undra vart ifrån fantasin kom upp i deras huvud när de gjorde det där eller om det ens var fantasi.

Än idag vet ingen hur Pyramiderna byggdes och ingen har en aning om hur en pyramid ska byggas. Vad visste människorna då vi inte vet idag?

Vi vet inget... Allt lämnar oss med fler frågor än svar.
Citera
2018-12-09, 12:50
  #6
Medlem
JagSkaTaDigs avatar
Kommer tidmaskinen någonsin att uppfinnas?
Ja.
Vad händer om framtidsmänniskorna kommer i sina skepp, ner på jorden och ändrar minsta lilla?
Utomjordingar i all ära, men det här scenariot anser jag känns troligare.
Citera
2018-12-09, 13:14
  #7
Medlem
Men skit i utomjordingar eller inte.

Har ni helt missat vad som försigick?

Iss filmar något stort o blått som växer och börjar pulsera. Då stänger nasa av kameran.

Från jordytan har folk filmat något som ser ut som en stark stjärna på natthimmelen som sedan ser ut att öppna sig.


Vaaaad kan detta ha varit?
Citera
2018-12-09, 13:25
  #8
Medlem
JagSkaTaDigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av huoranvittu
Folk har i över 50 år sagt att dessa utomjordingar just nu, just nu snart är här. Det är önskedrömmar. Vi måste ta hand om oss själva först. Ingen E.T. kommer att rädda oss. Dom kanske finns där, vad vet jag, men just nu behöver vi fokusera på oss. Kineserna får inte dra ut i rymden innan arierna!

Kinserna kommer inte till punkt B utan arierna.
All teknik börjar här, och vidareutvecklas av kinserna.
Roboten började här, modern läkekonst började här, rymdresor började här... sen vidare utvecklas det i kina.
Nu ska dom bygga ett större CERN.. kopierat tekniken rätt av, som vanligt.
Dom kommer ingenstans utan oss, så glöm kinserna.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback