Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2018-12-31, 01:00
  #25
Medlem
ArthurMorgans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flukeman
Det var ju Du som skrev att hon var en "ledande organisatör" inom rf men blev motbevisad av din egen källa. Menar du att folk skulle hoppa fram och tillbaka mellan två organisationer? Vad skulle syftet vara med det?
Jag angav inte det där som källa. Det är naturligt att folk är aktiva i olika organisationer vid olika tidpunkter. Ex har Simon Lindberg i NMR varit ledare Svenskarnas Parti osv.
Citera
2018-12-31, 01:21
  #26
Medlem
flukemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ArthurMorgan
Jag angav inte det där som källa. Det är naturligt att folk är aktiva i olika organisationer vid olika tidpunkter. Ex har Simon Lindberg i NMR varit ledare Svenskarnas Parti osv.

Du angav säpo som källa och texten jag citerade var från säpos rapport. Den rapporten var från 2014 och du skrev att hon var aktiv inom rf under samma tidsperiod som händelsen i kärrtorp, vilket skedde december 2013.
Citera
2018-12-31, 01:29
  #27
Medlem
ArthurMorgans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flukeman
Du angav säpo som källa och texten jag citerade var från säpos rapport. Den rapporten var från 2014 och du skrev att hon var aktiv inom rf under samma tidsperiod som händelsen i kärrtorp, vilket skedde december 2013.
Jaha.
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback