Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-12-08, 23:57
  #1
Avstängd
Kan en psykopat läsa andras tankar? jag vet hur frågan låter, e orolig bara.

Hur mycket kan en psykopat veta om andra?

Jag vet åter igen hur det låter desperat
Citera
2018-12-09, 00:00
  #2
Medlem
LittleFishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GBGPOWWER
Kan en psykopat läsa andras tankar? jag vet hur frågan låter, e orolig bara.

Hur mycket kan en psykopat veta om andra?

Jag vet åter igen hur det låter desperat
Jag har varit omgiven av psykopater under en längre tid och min uppfattning är att de är experter på att läsa av andras känslotillstånd men oförmögna att känna dem. De kan således oproblematiskt se hur folk mår utan att bry sig och köra över dem totalt för att uppnå sina mål. Psykopater anpassar sig så mycket som behövs för att nå dit de vill. De manipulerar även personer så de kan tjäna på det i ren utpressning. De är livsfarliga med andra ord.
Citera
2018-12-09, 00:03
  #3
Medlem
Ta bort
Citera
2018-12-09, 00:20
  #4
Avstängd
Finns det tester som är garanterat bevis för att individen är en psykopat?
Citera
2018-12-09, 00:58
  #5
Medlem
Walaroos avatar
Asså läsa av och läsa av.. dom läser av ditt beteende och på så sätt kan dom fatta att su ljuger eller whatever. Tror starkt på att ingen kan läsa tankar, då hade det varit mer inlägg och så med sånt påhitt.
Citera
2018-12-09, 03:38
  #6
Medlem
De kan ju självfallet inte läsa dina tankar däremot vara duktig på att uppfatta om/när du ljuger, din sinnesstämning osv. Dessutom manipulera dig till att själv berätta lite mer än vad du tänkt eller på något annat sätt avslöja något som kan användas emot dig.

Hur mycket personen vet beror helt enkelt på hur mycket du givit ut medvetet eller omedvetet
Citera
2018-12-09, 03:44
  #7
Medlem
Vedträs avatar
Man får inte superkrafter bara för att ngn givits den väldigt vaga diagnosen (som de flesta psykiatri "kategoriseringarna") psykopat. Somna om.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback