Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2018-12-08, 15:48
  #25
Medlem
ShallowInfidels avatar
Jag kommer aldrig att ventilera genom att kalla en kvinna för luder, det är jobbigt nog att tänka så om dem, finns ingen vinning i att säga det, speciellt inte idag då kvinnor är interconnectade och cockblockar som bara den. Så tycker man en tjej är ett värdelöst fittluder så anser jag fortfarande att man gör bäst i att hålla dessa tankar för sig själv, bemöta ludret väl och i övrigt hålla henne på distans.

Blir det väl en konflikt iaf så gör man fortfarande bäst i att hålla käften eller gå så kan bitchen få göra bort sig själv.
Citera
2018-12-08, 17:28
  #26
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Buffymylove
På vilket sätt manipulerade hon dig då? Jag menar ju inte att jag är okej med det på det viset, jag menar bara att man får lov att se sin egen del i det hela liksom, och är det något jag lärt mig så är det att vara tydlig med vad man förväntar sig vid den sortens kontakter- hon kan ju ha haft en helt annan inställning till det hela än dig.
Nej, det visade sig senare att det är hennes vanliga modus operandi.

Hur hon manipulerade mig? Genom att låtsas vara intresserad av mig och min person men egentligen bara var ute efter att slippa betala för saker själv.
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback