Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 5
  • 6
2018-12-09, 03:35
  #61
Medlem
FM2018s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriela18
En gund personlighet och inte vara för kriminalitet fast att han skär halsen av människor, det vill säga så djupt fanatiskt att han int eser att han är kriminell. Det låter som ett perfekt recept.
Kriminellt förflutet är okej efter vissa omständigheter jag inte går in på här.
Citera
2018-12-09, 03:43
  #62
Medlem
FM2018s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriela18
Sunt. Det som är i dåtiden stannar i dåtiden, sa Hitler och gick hela vägen till Argentina.
Du vet väl att kärleken är större än synden?
https://needthespirit.files.wordpres...0462.jpg?w=474
Citera
2018-12-09, 13:51
  #63
Medlem
SalthavsStjaerts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DixieD
Klart det spelar roll med en långvarig partner. Man vill väl inte ligga med vem som helst bara för att han ser bra ut.

Det finns massor att göra med en partner.
Sex på planet, sex på bio, sex ute i naturen, sex i vattnet utomlands, sex på stranden utomlands..

Låt fantasin flöda 👌🏼
Knullar ni på biografer - bryr ni er inte om att de andra besökarna tycker det är väldigt pinsamt och äckligt när ni gör så? Ett direkt ansvarslöst, egoistiskt och perverst beteende. Om ni knullar ute i en öde skog är förstås okej, dock inte eldiga samlag på offentliga platser, det är helt förkastligt, och det måste ni sluta med.
Citera
2018-12-09, 14:05
  #64
Medlem
Mooomintrollets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SalthavsStjaert
Knullar ni på biografer - bryr ni er inte om att de andra besökarna tycker det är väldigt pinsamt och äckligt när ni gör så? Ett direkt ansvarslöst, egoistiskt och perverst beteende. Om ni knullar ute i en öde skog är förstås okej, dock inte eldiga samlag på offentliga platser, det är helt förkastligt, och det måste ni sluta med.

Har man inte alla bollarna i bollhavet blir det låt påhittade stories. Tror inte att du behöver frukta allt för mycket över att bli offer för bioknull från DixieD
Citera
2018-12-09, 14:23
  #65
Medlem
DixieDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SalthavsStjaert
Knullar ni på biografer - bryr ni er inte om att de andra besökarna tycker det är väldigt pinsamt och äckligt när ni gör så? Ett direkt ansvarslöst, egoistiskt och perverst beteende. Om ni knullar ute i en öde skog är förstås okej, dock inte eldiga samlag på offentliga platser, det är helt förkastligt, och det måste ni sluta med.


Fanns inga andra där i biografen. Det var bara vi där och filmen verkade bra men ändå inte så vi hade lust 👌🏼

Ibland ska man vara ansvarlös/egoistisk och pervers. Man lever bara en gång och jag vill ha kul med min partner. Det är väl därför man skaffar sig en partner

Du borde pröva att inte ta livet alltför seriöst
Citera
2018-12-09, 14:24
  #66
Medlem
SalthavsStjaerts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mooomintrollet
Har man inte alla bollarna i bollhavet blir det låt påhittade stories. Tror inte att du behöver frukta allt för mycket över att bli offer för bioknull från DixieD
Lovar du? Tänk om det hon säger är sant, somliga är ju exhibitionistiska svin...
Citera
2018-12-09, 14:27
  #67
Medlem
SalthavsStjaerts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DixieD
Fanns inga andra där i biografen. Det var bara vi där och filmen verkade bra men ändå inte så vi hade lust 👌🏼

Ibland ska man vara ansvarlös/egoistisk och pervers. Man lever bara en gång och jag vill ha kul med min partner. Det är väl därför man skaffar sig en partner

Du borde pröva att inte ta livet alltför seriöst
Jag har inget emot pervers sex, dock tycker jag inte att man skall utsätta andra människor för onödigt lidande genom att helt ohämmat leva ut sin snuskiga exhibitionism på offentliga platser.
__________________
Senast redigerad av SalthavsStjaert 2018-12-09 kl. 14:34.
Citera
2018-12-09, 14:28
  #68
Avstängd
haha pippa på biograf eller annat , skulle inte bry mej .
vill man inte se så är det bara att ge fan och titta

bara kul om förhållandet brinner lite
Citera
2018-12-10, 09:10
  #69
Medlem
Treantprotectors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lastmaskin
Är du muslim?

Jag är ateist.
Citera
  • 5
  • 6

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback