Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2018-12-07, 22:36
  #1
Medlem
Hur löser ni detta problem? Att behöva gå och skita och där även släppa en fis, det hörs från toaletten. Hur gör ni?

Hur gör ni när ni sover och ni råkar släppa en riktig fis i sömnen som hörs och luktar, när den nya partnern ligger bredvid?

Jag har svårt att skita i flera dagar när den nya partnern är i närheten. Magen blir som en stor gravid mage. När man kommer hem, skits allt ut rejält.
__________________
Senast redigerad av Gulblendkarringen 2018-12-07 kl. 22:41.
Citera
2018-12-07, 22:39
  #2
Medlem
doycesees avatar
Med tanke på all freaky shit jag brukar göra med mina partners så är nog en fis hennes minsta problem.
Citera
2018-12-07, 22:40
  #3
Medlem
Jag bajsar trist och fiser tyst.
Citera
2018-12-07, 22:40
  #4
Medlem
antiprofeminists avatar
Jag använder några av knepen här när jag besöker folk och måste bajsa, speciellt vad gäller att spola ofta för att undvika lukt och man även tajma pruttarna. Man kan även lite diskret höja volymen på tvn innan man går på toa.

Folk som inte har luftfräschare på sin toa ska gasa ihjäl.
Citera
2018-12-07, 22:41
  #5
Medlem
Kronartskockas avatar
Det är ju bara en oundviklig konsekvens av den mänskliga kroppens funktioner. Inget att skämmas över.
Citera
2018-12-07, 22:58
  #6
Medlem
jori9900s avatar
Därför orkar jag inte skaffa partner. Höra dom skita och prutta stör min inre frid. Inte värt besväret helt enkelt.
Citera
2018-12-07, 23:09
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gulblendkarringen
Hur löser ni detta problem? Att behöva gå och skita och där även släppa en fis, det hörs från toaletten. Hur gör ni?
Jag fiser

Citat:
Hur gör ni när ni sover och ni råkar släppa en riktig fis i sömnen som hörs och luktar, när den nya partnern ligger bredvid?
Låtsas sova vidare

Citat:
Jag har svårt att skita i flera dagar när den nya partnern är i närheten. Magen blir som en stor gravid mage. När man kommer hem, skits allt ut rejält.
Då har du lite att jobba på
Citera
2018-12-07, 23:13
  #8
Medlem
borrizs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gulblendkarringen
Hur löser ni detta problem? Att behöva gå och skita och där även släppa en fis, det hörs från toaletten. Hur gör ni?
FYI
Det är på toaletten man gör sina behov, det är därför tillåtet att släppa en eller flera fisar.
  1. Är du besvärad avatt det låter närdu är på toa, så sätt på vattenkranen.
  2. Det är tillåtet att fisa på toaletten, det är däremot inte tillåtet attt tjuvlyssna.

Citat:
Ursprungligen postat av Gulblendkarringen
Hur gör ni när ni sover och ni råkar släppa en riktig fis i sömnen som hörs och luktar, när den nya partnern ligger bredvid?
Sover du när du släpper dig, så är du knappast medveten om detta.

Fö Den som sover syndar inte
Citat:
Ursprungligen postat av Gulblendkarringen
Jag har svårt att skita i flera dagar när den nya partnern är i närheten. Magen blir som en stor gravid mage. När man kommer hem, skits allt ut rejält.
Skit när du är på jobbet, glöm att att det är ekonomiskt fördelaktigt at skita på betald arbetstid
Citera
2018-12-07, 23:13
  #9
Medlem
Om hon inte vill vara tillsammans med dig bara för att du skiter eller fiser ibland så kommer nog inte förhållandet bli varesig bra eller långvarit men jag förstår att det är skämmigt liksom. Hon kanske tycker att det är äckligt eller så tycker hon att det är manligt
Citera
2018-12-07, 23:17
  #10
Medlem
Många tjejer tillämpar ju spola kranen-tricket. Undrar inte om tjejer hade tyckt det var jävligt omanligt om en kille gjorde samma för att dölja sitt plumpsande på toan?
Citera
2018-12-07, 23:19
  #11
Medlem
-Andreas-s avatar
Äsch, sånt har jag (bokstavligt) skitit i o haft grubblerier om andra saker än toalettbestyren i mina relationer. Dvs;
Skit som vanligt. Släpper du väder, ja då blev det så, inget att springa o oroa sig för med 'Ödessymfonin' spelandes i huvudet på repeat, om partnern skulle råkat höra din ringmuskel vibrera med mugg-skålen som bass booster.

Exempel på välkänd par;
Föreställ dig Angelina Jolie sitta på muggen, förstoppad av alla droger o krysta så att de blå ådrorna bultar i hennes blek kallsvettig ansikte, heeelt förstörd i både mage och röv så att det luktar hund fis med sina darrande läppar och krampaktigt grepp om smalbenen.
Tror knappast Brad Pitt ansett det vara en sas deal breaker, eller vice versa när Brad suttit o sprutlackerat muggen med tillhörande stön/stånk dagen efter en rejäl hummer-skiva där på baksmällan.
__________________
Senast redigerad av -Andreas- 2018-12-07 kl. 23:30.
Citera
2018-12-07, 23:35
  #12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av antiprofeminist
Jag använder några av knepen här när jag besöker folk och måste bajsa, speciellt vad gäller att spola ofta för att undvika lukt och man även tajma pruttarna. Man kan även lite diskret höja volymen på tvn innan man går på toa.

Folk som inte har luftfräschare på sin toa ska gasa ihjäl.

Men usch, parfym gör det ju bara ännu äckligare
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback