Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2018-12-07, 23:05
  #13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SalthavsStjaert
Men är det här med att äta bajs en strikt sexuell grej? Är det bara för att komma i sexuell extas som dessa människor äter bajset?

Det vet jag inte. Fråga någon som sysslar med det!

Citat:
Ursprungligen postat av ABC.
Även om man endast klassificerar heterosexuella som normala, är de ändå en kraftig majoritet av befolkningen. Så jag vet inte vad du snackar om. Sedan är det en rejäl skillnad på fetisch och fetisch. Du kan fan inte jämföra en snubbe som har en fetisch för fötter, med en annan som har en fetisch för bajs. Det är hjärndöd relativism och inget annat.

Nu är ju inte sex (tyvärr, kanske!) precis hela tillvaron. Och det finns gott om icke-direkt-sexuella beteenden som ännu i min barndom ansågs som rätt udda och "provocerande", men med tiden blivit nästan mainstream. Om du inte själv har någon tatuering eller piercing skulle jag ändå våga hundra mot ett på att någon i din närmaste bekantskapskrets har det! Och varför skulle de inte? Det är ju inte som att det skadar dig!
Citera
2018-12-07, 23:25
  #14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nakkvarr
Nu är ju inte sex (tyvärr, kanske!) precis hela tillvaron. Och det finns gott om icke-direkt-sexuella beteenden som ännu i min barndom ansågs som rätt udda och "provocerande", men med tiden blivit nästan mainstream. Om du inte själv har någon tatuering eller piercing skulle jag ändå våga hundra mot ett på att någon i din närmaste bekantskapskrets har det! Och varför skulle de inte? Det är ju inte som att det skadar dig!

Men kom igen. Tatuering och piercing må inte vara för alla, men knappast något som går att jämföra med att käka bajs. Det är ju helt absurt. Du måste hitta något rejält udda utanför det sexuella för att det ska kunna jämföras med bajsfetisch.
Citera
2018-12-07, 23:39
  #15
Medlem
SalthavsStjaerts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ABC.
Men kom igen. Tatuering och piercing må inte vara för alla, men knappast något som går att jämföra med att käka bajs. Det är ju helt absurt. Du måste hitta något rejält udda utanför det sexuella för att det ska kunna jämföras med bajsfetisch.
Folk som sågar av sig armar och ben för att få tillfredställelse är förstås lika sjuka som de som äter bajs. Eller såna som kommer i extas genom att bli torterade till döds. Riktigt sjuka människor.
Citera
2018-12-07, 23:42
  #16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SalthavsStjaert
Folk som sågar av sig armar och ben för att få tillfredställelse är förstås lika sjuka som de som äter bajs. Eller såna som kommer i extas genom att bli torterade till döds. Riktigt sjuka människor.
Håller med, men existerar dessa människor verkligen?
Citera
2018-12-07, 23:46
  #17
Medlem
SalthavsStjaerts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ABC.
Håller med, men existerar dessa människor verkligen?
Jo, det gör de antagligen, jag har läst enstaka artiklar och sett någon tv-dokumentär om sådana sjuka människor. Dock är de nog försvinnande få.
Citera
2018-12-07, 23:58
  #18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ABC.
Men kom igen. Tatuering och piercing må inte vara för alla, men knappast något som går att jämföra med att käka bajs. Det är ju helt absurt. Du måste hitta något rejält udda utanför det sexuella för att det ska kunna jämföras med bajsfetisch.

Bestiga Mount Everest, eller åka skidor till nordpolen? Båda är betydligt farligare (och dyrare!) än någon bajsätning, och man vet i förväg vad som finns där (en massa is och snö, inget annat) men är "äventyrarna" psykiskt störda? Förmodligen får de ut något av sin aktivitet, så länge de lever. Om du känner för det, go for it!
Citera
2018-12-08, 00:04
  #19
Medlem
SalthavsStjaerts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nakkvarr
Bestiga Mount Everest, eller åka skidor till nordpolen? Båda är betydligt farligare (och dyrare!) än någon bajsätning, och man vet i förväg vad som finns där (en massa is och snö, inget annat) men är "äventyrarna" psykiskt störda? Förmodligen får de ut något av sin aktivitet, så länge de lever. Om du känner för det, go for it!
Visst, men frågan är vad man får ut av att äta bajs?
Citera
2018-12-08, 00:07
  #20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nakkvarr
Bestiga Mount Everest, eller åka skidor till nordpolen? Båda är betydligt farligare (och dyrare!) än någon bajsätning, och man vet i förväg vad som finns där (en massa is och snö, inget annat) men är "äventyrarna" psykiskt störda? Förmodligen får de ut något av sin aktivitet, så länge de lever. Om du känner för det, go for it!

Endast en rejäl relativist får för sig att jämföra en bajsätare med en äventyrstörstande om än väldigt djärv bergklättrare (åtminstone om det rör sig om extrema fall som Mount Everest). Väldigt många kan förstå varför de gillar att bestiga höga berg. Det som ofta skiljer är att de flesta saknar modet, energin eller bara viljan. Men extremt få kan relatera eller förstå hur man kan gilla att äta bajs. Jag ska liksom inte ens behöva förklara detta.

Gå ut och fråga folk på gatan vad de tycker om att bestiga extremt höga berg, och sedan direkt efter om att käka bajs (sexuellt eller ej), så ska du få se vad folk anser vara sjukt och inte.
Citera
2018-12-08, 00:27
  #21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SalthavsStjaert
Visst, men frågan är vad man får ut av att äta bajs?

Upplevelsen, antar jag.

Nej, jag har ingen aning. Utom möjligen vad gäller de som sväljer bajset (noga utvalt bajs, köpt för dyra pengar!) i små kapslar, med förhoppningen att därigenom få en bättre hälsa. Vad vet jag, kanske de får det, liksom de indier som med enahanda avsikt dricker kopiss. Tron kan göra underverk!
Citera
2018-12-08, 13:02
  #22
Medlem
hvita.nhegrers avatar
Man måste vara rejält sjuk i huvudet om man frivilligt äter bajs, eller...
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback