Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2018-12-07, 13:27
  #1
Medlem
vetenskapsintoleras avatar
I Didn't Mean to Make Her CRY! [NYC Interview Gone Wrong

Något av den mest symboliska videon av feminismen. Personen dom intervjuar verkar nästintill hypnotiserad.

Reportern frågar om det finns några positiva sidor som kvinnor har och det svarade hon på snabbt. När han frågade om dom positiva sidorna män har är hon tyst i ca 30 sekunder. Sedan ställer han några frågor till och plötsligt börjar hon gråta och några n3grer kommer och backar upp henne och frågar vad han har gjort. Och han svarar att han bara ställde objektiva frågor.

Detta är hjärntvätt och kognitiv dissonans på högsta nivå mina vänner.

Kan man inte säga att män är olika?
Hur kan vi penetrera hjärntvätten mer effektivt?
Vad drar ni för slutsatser?
Citera
2018-12-07, 13:34
  #2
Avstängd
huoranvittus avatar
Hoppet är ute för sådana där personer. Det finns ingen annan lösning än gaskammaren, tyvärr. Dom är inte längre människor ens.
Citera
2018-12-07, 13:34
  #3
Medlem
antiprofeminists avatar
Vi kan dra slutsatsen att 10 minuter av mitt liv är för evigt förlorade. Vidare kan vi konstatera att vi lever i en tid där man ska noppa hönan levande och sen göra en jävla höna av varje fjäder och diskutera fjädrarna in absurdm.
Citera
2018-12-07, 13:37
  #4
Avstängd
micro113s avatar
Jag ser inte henne gråta någonstans. Jag ser henne titta på honom som om han var ett UFO däremot.
Citera
2018-12-07, 13:38
  #5
Medlem
vetenskapsintoleras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av antiprofeminist
Vi kan dra slutsatsen att 10 minuter av mitt liv är för evigt förlorade. Vidare kan vi konstatera att vi lever i en tid där man ska noppa hönan levande och sen göra en jävla höna av varje fjäder och diskutera fjädrarna in absurdm.

Vidare kan vi konstatera att vi lever i en tid där idioter tar sin så kallade värdefulla tid i en meningslös tråd, och sedan bestämmer sig att använda än mer tid att skriva detta till andra människor som inte bryr sig ett jota vad den personen tycker är meningslöst eller inte, samt berätta vad dom spenderar sin tid på eller inte.

Tack för ett gott garv
Citera
2018-12-07, 13:38
  #6
Medlem
vetenskapsintoleras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Jag ser inte henne gråta någonstans. Jag ser henne titta på honom som om han var ett UFO däremot.

Då tittade du inte på hela klippet. Lite svårt det här verkar det som. Tror du 5 n3grer kommer fram och säger att hon gråter på skoj eller?
Citera
2018-12-07, 13:39
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vetenskapsintolera
I Didn't Mean to Make Her CRY! [NYC Interview Gone Wrong

Något av den mest symboliska videon av feminismen. Personen dom intervjuar verkar nästintill hypnotiserad.

Reportern frågar om det finns några positiva sidor som kvinnor har och det svarade hon på snabbt. När han frågade om dom positiva sidorna män har är hon tyst i ca 30 sekunder. Sedan ställer han några frågor till och plötsligt börjar hon gråta och några n3grer kommer och backar upp henne och frågar vad han har gjort. Och han svarar att han bara ställde objektiva frågor.

Detta är hjärntvätt och kognitiv dissonans på högsta nivå mina vänner.

Kan man inte säga att män är olika?
Hur kan vi penetrera hjärntvätten mer effektivt?
Vad drar ni för slutsatser?

Mycket talande!

Vänsterfeministerna är helt lost! Totalt tappade. De upprepar sina mantran; men vid minsta lilla mothugg blir de känslomässigt instabila och ännu mer mentalt handikappade.

Tvångsmedicinera och lås in!
Citera
2018-12-07, 13:44
  #8
Avstängd
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vetenskapsintolera
Då tittade du inte på hela klippet. Lite svårt det här verkar det som. Tror du 5 n3grer kommer fram och säger att hon gråter på skoj eller?
Jo, jag tittade på hela klippet -- hon gråter ingenstans i klippet.

De kan ju lika gärna vara kompisar till den omåttligt roliga intervjuaren.
Citera
2018-12-07, 13:46
  #9
Medlem
Stockmokks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vetenskapsintolera
I Didn't Mean to Make Her CRY! [NYC Interview Gone Wrong

Något av den mest symboliska videon av feminismen. Personen dom intervjuar verkar nästintill hypnotiserad.

Reportern frågar om det finns några positiva sidor som kvinnor har och det svarade hon på snabbt. När han frågade om dom positiva sidorna män har är hon tyst i ca 30 sekunder. Sedan ställer han några frågor till och plötsligt börjar hon gråta och några n3grer kommer och backar upp henne och frågar vad han har gjort. Och han svarar att han bara ställde objektiva frågor.

Detta är hjärntvätt och kognitiv dissonans på högsta nivå mina vänner.

Kan man inte säga att män är olika?
Hur kan vi penetrera hjärntvätten mer effektivt?
Vad drar ni för slutsatser?
Videon är inte riktigt som du beskriver, den är ca 10 min lång och killen frågar en feminist ur en grupp som håller på med nån sags demonstration vad hon anser kvinnor är bättre på än män. Sen frågar han vad hon tror män är bättre på än kvinnor vilket gör henne vääääldigt tveksam.

Han grillar henne rätt så bra om just att hon inte kan svara och hon blir ganska ställd men efter 6,5 min går hon fundersamt iväg och två svarta snubbar ur hennes grupp kommer fram och påstår att hon gråter samt frågar vad han sa till henne.

Hursom det visar ändå att feminister har en ensidig syn på sin sak.
Citera
2018-12-07, 13:46
  #10
Medlem
RedXs avatar
Sammanbrott är väl att ta i?

Jag tror att hon kände sig trängd, sannolikt pga att någon del av henne nog insåg att frågorna hon fick borde vara tämligen enkla att besvara, samtidigt som hon av någon anledning inte förmådde hitta svaren - detta i kombination med att intervjun filmades gjirde antagligen situationen lite jobbig för henne. När så ett gäng snubbar ingriper som om hon faktiskt blivit utsatt för något hemskt tror jag att känslorna kan ha runnit över för henne. Innan dess tyckte jag i alla fall att hon höll ihop det någorlunda (känslomässigt), även om svaren hon gav var... låt säga typiska.

Det mest intressanta är ju annars killarna som ser en nedstämd kvinna och direkt känner att de måste komma till hennes undsättning - givetvis under antagandet att mannen är boven och kvinnan offret. Här finns en social struktur för feministerna att bena i. Hade de hoppat på den kvinnliga reportern om rollerna hade varit det omvända?

...och som sagt; det är troligtvis männens ingripande som får kvinnan att bli känslosam och därmed indirekt det som får henne att framstå som svag. Hade de bara låtit det bero, eller åtminstone avvaktat och sökt tolka situationen innan de grep in så hade hon säkert klarat av situationen utan problem.
Citera
2018-12-07, 13:49
  #11
Medlem
Stockmokks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RedX
Sammanbrott är väl att ta i?

Jag tror att hon kände sig trängd, sannolikt pga att någon del av henne nog insåg att frågorna hon fick borde vara tämligen enkla att besvara, samtidigt som hon av någon anledning inte förmådde hitta svaren - detta i kombination med att intervjun filmades gjirde antagligen situationen lite jobbig för henne. När så ett gäng snubbar ingriper som om hon faktiskt blivit utsatt för något hemskt tror jag att känslorna kan ha runnit över för henne. Innan dess tyckte jag i alla fall att hon höll ihop det någorlunda (känslomässigt), även om svaren hon gav var... låt säga typiska.

Det mest intressanta är ju annars killarna som ser en nedstämd kvinna och direkt känner att de måste komma till hennes undsättning - givetvis under antagandet att mannen är boven och kvinnan offret. Här finns en social struktur för feministerna att bena i. Hade de hoppat på den kvinnliga reportern om rollerna hade varit det omvända?

...och som sagt; det är troligtvis männens ingripande som får kvinnan att bli känslosam och därmed indirekt det som får henne att framstå som svag. Hade de bara låtit det bero, eller åtminstone avvaktat och sökt tolka situationen innan de grep in så hade hon säkert klarat av situationen utan problem.
Ungefär så, jag tror hon kokade inombords.
Citera
2018-12-07, 13:54
  #12
Medlem
Ja, det kan vara svårt att få sina värderingar att gå ihop i slutändan. Jag pratade med en kvinna som hatade precis alla män - utom sin far och sin bror förstås.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback