Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 8
  • 9
2018-12-16, 11:55
  #97
Medlem
70-talistens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johnny_vicious
Pratade med Håkans son idag. Han föll ihop och dog mitt på blanka dagen. Hjärtat.
Alltså inte självmord eller någon sängdöd eller vad nu folk i tråden pratar om.
Nu är du moderator så ditt ord kanske väger tyngre, men det är fortfarande hörsägen. Inget illa ment. Vet du om det kommer att offentliggöras?
Citera
2018-12-16, 20:52
  #98
Medlem
johnny_viciouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 70-talisten
Nu är du moderator så ditt ord kanske väger tyngre, men det är fortfarande hörsägen. Inget illa ment. Vet du om det kommer att offentliggöras?
Vad mitt moderatorskap har med saken att göra övergår mitt förstånd. Det är alltså uppgifter från Håkans son (han jobbar som förskolepedagog i Malmö). Om du vill underkänna den källan så är det naturligtvis upp till dig.
Citera
2018-12-18, 00:47
  #99
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av johnny_vicious
Vad mitt moderatorskap har med saken att göra övergår mitt förstånd. Det är alltså uppgifter från Håkans son (han jobbar som förskolepedagog i Malmö). Om du vill underkänna den källan så är det naturligtvis upp till dig.
Tack för den informationen. Då är saken utredd anser jag.
Tack för ditt engagemang, tack för allt ditt arbete. Vila i frid, Håkan Jeppsson.
Citera
2018-12-22, 02:05
  #100
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RullRull
Har han haft möjlighet att förskingra?

Som VD i en stor industrikoncern har man i princip oinskränkta möjligheter att hantera pengar. Men varför skulle Håkan Jeppsson med den enorma inkomst han hade, behövt förskingra? Detta är oinsatt trams. Liksom de felaktiga spekulationerna om hans läggning.

Han var gift, skild och dog en naturlig död. Punkt.
Citera
  • 8
  • 9

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback