Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2018-12-07, 12:40
  #1
Medlem
Hittar ingen tråd om detta? alla artiklar bakom betalväggar, rubrik är det enda jag kan gå efter "Räddningsinsatsen i Skellefteälven avbruten – saknade mannen inte hittad"

Av hörsägen har en man född -88 ramlat, gått genom isen eller alltså hoppat från Viktoriabron i centrala skellefteå. Någon som sitter på annan info eller som betalar för denna norran plus?
Citera
2018-12-07, 15:22
  #2
Medlem
Vad jag hört så var det självmord😢!
Citera
2018-12-07, 16:38
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av andaelmo77
Vad jag hört så var det självmord😢!

Någon info om vem det rörde sig om?
Citera
2018-12-07, 17:18
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av andaelmo77
Vad jag hört så var det självmord😢!

Bara rykten ?
Citera
2018-12-07, 17:48
  #5
Medlem
Ja, men ganska säkra rykten eftersom personen föll i älven från den största bron som går över älven.
Citera
2018-12-07, 19:48
  #6
Medlem
Nån som har hört nåt om var personen kommer ifrån?
Var det en nysvensk, en pundare eller en helyllekille som gett upp?
Citera
2018-12-07, 20:20
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LiberaVeritas
Nån som har hört nåt om var personen kommer ifrån?
Var det en nysvensk, en pundare eller en helyllekille som gett upp?


Spelar det nån jättestor roll var han kom ifrån eller ifall han tyckte att knark var lite gott?

Nån har hoppat över räcket och in under isen och det beror knappast på att den av någon anledning missat att badsäsongen bara gäller sommarhalvåret, eller ätit utåflygpiller och svävat över räcket.

Kanske var det en hockeykille som föddes i fel stad, vem vet? Lika tragiskt ändå när nån inte hittar en bättre lösning på det den går och bär på.
Citera
2018-12-07, 21:58
  #8
Medlem
Men ingen som har någon identitet på killen? Hörde rykten om att han skulle vara född kring 88
Citera
2018-12-07, 23:14
  #9
Medlem
Namn?
Citera
2018-12-08, 19:54
  #10
Medlem
Sambons kollegor såg det hela. Killen klättrade upp på räcket, stod där en stund och hoppade sen. Hängde fast i en iskant ett tag, några ungdomar försökte komma ut med en båt, men dom hann tyvärr inte.
Citera
2018-12-08, 22:34
  #11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Noname4352
Sambons kollegor såg det hela. Killen klättrade upp på räcket, stod där en stund och hoppade sen. Hängde fast i en iskant ett tag, några ungdomar försökte komma ut med en båt, men dom hann tyvärr inte.

Men usch så hemskt, om han höll i sig i iskanten ett tag kanske han hann ångra sig. Väldigt tragiskt! Tankar till anhöriga
Citera
2018-12-23, 18:19
  #12
Medlem
schtaans avatar
Ryktet säger, säger det igen RYKTET, att han lämnade väskan kvar på bron, klättrade upp på räcket och hoppade. Bara otur att landa på ett isflak som passerar, så han bryter väl ett ben eller två. Skriker av smärta. Grupper av personer från icke skidåkande nationer lär ha sett både vid bron och Mannhemskajen med ljus för någon typ av ceremoni.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback