Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-12-09, 02:27
  #145
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Srubey
Som freestyle sjöng i vill ha dej: ”drömmarna blandades med rädslan för framtiden; om jag inte tar dig nu så tar ngn annan dig, bort från mig”.
Tänker så mycket på just dessa verser, vill verkligen inte ångra mig senare 😭 samtidigt inte skämma ut mig? Idk

Du kommer inte att skämma ut dig, ta det försiktigt bara
Citera
2018-12-09, 02:38
  #146
Medlem
DixieDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Srubey
Som freestyle sjöng i vill ha dej: ”drömmarna blandades med rädslan för framtiden; om jag inte tar dig nu så tar ngn annan dig, bort från mig”.
Tänker så mycket på just dessa verser, vill verkligen inte ångra mig senare 😭 samtidigt inte skämma ut mig? Idk


Det kanske blir en vacker historia? Min man är halv svensk. Vi har älskat varandra i 9 år. Skulle aldrig klara livet utan honom. Tänk så istället..

Min man är 6 år äldre än mig. Du kanske ska pröva låten: You touch my trala la la.. My ding ding dong! Deep in the, I am looking for some love.. Sedan slog jag honom på rumpan och gav honom mitt nummer. Vi träffades också på ett jobb när vi var unga

Vissa män kan skratta åt damer som vågar och vet vad man vill. Bättre att skämma ut sig? Man lever bara en gång
Citera
2018-12-09, 02:47
  #147
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av DixieD
Som jag skrev till TS: En man som är intresserad/vill ha en kvinna kommer ta första steget.
Det är knappast någon självklarhet. De flesta människor är nog rädda för att bli avvisade.
Citera
2018-12-09, 02:50
  #148
Avstängd
Är det han? https://m.youtube.com/watch?v=11X-YzzRPK0
Citera
2018-12-09, 02:52
  #149
Medlem
DixieDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wuornosA
Det är knappast någon självklarhet. De flesta människor är nog rädda för att bli avvisade.

Jag förstår inte vad folk är rädda för!
Jag har aldrig blivit avvisad så jag har självklart ingen aning hur det känns att bli avvisad men jag skulle bara tacka för mig och be om ursäkt om jag besvärade någon
Citera
2018-12-09, 08:35
  #150
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DixieD
Jag förstår inte vad folk är rädda för!
Jag har aldrig blivit avvisad så jag har självklart ingen aning hur det känns att bli avvisad men jag skulle bara tacka för mig och be om ursäkt om jag besvärade någon

Tacka du din lyckliga stjärna för det! Grattis, säger jag!

Å andra sidan är det mycket "jag skulle bara..." ha gjort också, innan man en dag står där och får sig en insikt i att jag och "ödet" kanske inte hade riktigt samma syn på saken...
Citera
2018-12-11, 03:19
  #151
Avstängd
yatzy666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wuornosA
Det är knappast någon självklarhet. De flesta människor är nog rädda för att bli avvisade.

Det tror jag inte.
Citera
2018-12-11, 12:25
  #152
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Firmi
Är det han? https://m.youtube.com/watch?v=11X-YzzRPK0

AHHAAHAHA woooow vilken jävla albino!!! Snyggt ju.
Citera
2018-12-11, 13:04
  #153
Medlem
Mooomintrollets avatar
Som jag har tänkt på den här tråden, även om jag aldrig har skrivit i den. Hur fan går det med blondinen?
Citera
2018-12-13, 00:17
  #154
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mooomintrollet
Som jag har tänkt på den här tråden, även om jag aldrig har skrivit i den. Hur fan går det med blondinen?

Övertänker själv hela den här tråden och allt som skrivits, vet ej vad det leder fram till.

Men ja, har jobbar några pass med hnm och det känns bara vänskapligt just nu, såsom jag vill ha de.
Då jag tänker på denna tråd och allt som skrivits, så har det påverkat mig jättemycket när jag är runtomkring honom.

Övertänker det jag ska säga till honom, tänker om orden typ 2039493 ggr.
När jag är nervös eller uppspelt blir jag jättepinsam och pratar för mycket, orden bara flödar på utan stopp.
Därav blir jag jätte osäker på mig själv när jag pratar med honom för allt börjar kännas FEL. Liksom att det kanske var ett misstag alltihop, och att den här JÄVLA crushen borde väl släppa men nej, tycker om honom ändå.
Han förtjänar någon som inte är så jävla schizofren som mig.
Citera
2018-12-13, 09:33
  #155
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Srubey
Övertänker själv hela den här tråden och allt som skrivits, vet ej vad det leder fram till.

Men ja, har jobbar några pass med hnm och det känns bara vänskapligt just nu, såsom jag vill ha de.
Då jag tänker på denna tråd och allt som skrivits, så har det påverkat mig jättemycket när jag är runtomkring honom.

Övertänker det jag ska säga till honom, tänker om orden typ 2039493 ggr.
När jag är nervös eller uppspelt blir jag jättepinsam och pratar för mycket, orden bara flödar på utan stopp.
Därav blir jag jätte osäker på mig själv när jag pratar med honom för allt börjar kännas FEL. Liksom att det kanske var ett misstag alltihop, och att den här JÄVLA crushen borde väl släppa men nej, tycker om honom ändå.
Han förtjänar någon som inte är så jävla schizofren som mig.
Du kanske förtjänar någon som honom...
Citera
2018-12-17, 23:13
  #156
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DixieD
Jag förstår inte vad folk är rädda för!
Jag har aldrig blivit avvisad så jag har självklart ingen aning hur det känns att bli avvisad men jag skulle bara tacka för mig och be om ursäkt om jag besvärade någon

Hej igen Dixie.

Du hade nog rätt, svenska killar är inget att ha. De funkar inte, han är inte på det sättet som jag skulle ha önskat mig. Tack igen för att du fick mig o inse det, skulle annars hamnat i fällan. Killar ur andra kulturer, såsom Frankrike, USA eller andra västerländska länder har nog mer av det jag söker.
Den här jävla killen, som jag ”crushar” på (fan heller att jag gör de nu) kunde inte ens skjutsa mig 2-4 MIN till där jag bor. Frågade ba lite försiktigt och fick ett fet NEJ. Skämdes som in i helvete. Min bil är paj och det var väldigt kallt efter jobbet, men Vrf skulle han vilja skjutsa mig? Jävla idiot.
Ännu värre, vi kom in i ämnet att ge bort pengar och så sa han att någon hade bett honom om 20 kr och han vägrade ge. jag bara men om du har de löst skulle det vara snällt att ge? Han ba MEN DET ÄR MINA PENGAR?
Asså wow, snåla idioter och killar som bara tänker på sig själva vill jag inte ha.
Men tack återigen för att du fick mig att inse detta, ska aldrig kolla åt en svensk killes håll igen.
Såklart finns det undantag, men vill ej ta chansen med att råka ut för någon som honom.

Förlåt för så lång text, men min poäng är bara att jag ska resa runt och hitta min man någon annanstans och att ”crushen” äntligen gick bort.
__________________
Senast redigerad av Srubey 2018-12-17 kl. 23:30.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback