Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 3
  • 4
2018-12-07, 21:49
  #37
Medlem
AdjooooglEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NiveaBodylotion
Dom är galna för att dom är incentiverade till att vara det för att hålla mig på samma diplomatiska nivå som dig.


Män kan inte agera på sina känslor så som kvinnor kan.

När män agerar utifrån sina känslor är dom svaga.

Män får mer än gärna vara i kontakt med sina känslor, men dom ska inte agera efter sina känslor.

Om du nu vill ha en familj så att säga, då ska du vara stenhård.

Vilken kvinna vill ha en partner som är svagare än henne mentalt?
Citera
2018-12-08, 16:22
  #38
Medlem
Dawlishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mr.gegge
När man är nykär och får ligga alldeles för mycket så är den manliga (åtminstone på oss betahanar) hjärnan inte kapabel att hantera den totala bristen på sexuell frustration så allt galet hon gör (utom kanske extremer) omvandlas till gulliga egenheter.

Så du kan inte få en rättvis bild av och ge ett rättvist omdöme om en tjej som får dig att spruta 2-3 ggr om dagen eller mer. Du kommer uppleva henne som fantastisk på alla sätt och vis och bli helt okritisk.

Därför missar vi galenskapen, eller misstolkar den till något positivt. Men när den fasen lagt sig ser man det.

Detta stämmer bra fint. Man kan dra på galenskaperna rätt rejält i början av ett förhållande. Män är så pass beroende av viljan att knulla en, att det förbises en hel del. Hade det sätts upp gränser för hur jag får bete mig, hade jag nog varit mindre galen. Men den kvinnliga charmen tar alltid sitt, männen är runt ens lillfinger om det finns perspektiv att få ligga.

Dock förvånad över att ingen har tagit upp menstruation än, det är väl vida känt att "hysteri" är benämningen på livmodern, vilket man då också ansåg att alla som har en livmoder är, hysteriska. Hormonerna gör åtminstone en stor del av mina vänninor till paranoida vrak minst 2-3 dagar per månad.
Citera
2018-12-08, 17:11
  #39
Medlem
Kvinnor är helt styrda av sina känslor och har inte ett lika bra grepp över logik som män har. A kan leda till B en dag och C en annan, beroende på känsla och humör, och hon kommer aldrig ens förstå problemet i detta.
Citera
2018-12-08, 21:02
  #40
Medlem
CompressorVanes avatar
Om en tjej är sugen på dig, pröva att dissa henne... Häll bensin på eld...

Hon kan göra två saker:
Nr1: Blir sur och struntar i dig

Nr2: Blir galen och gör allt för att få din uppmärksamhet.
En dumper av jäkelskap väntar...
Hon vill förnedra, plåga, vrida, trampa på dig för att du ska känna hennes smärta...
Citera
2018-12-09, 09:07
  #41
Medlem
Jag håller med.vi kvinnor är helt galna..det är PMS som delvis ställer till det...och när.man ska ta hand om.hem.heltidsjobb ...och ibland man och barn.så blir man ännu galnare ....det går inte ihop helt enkelt
Citera
  • 3
  • 4

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback