Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2006-02-18, 15:55
  #1
Medlem
Bloodstones avatar
Då drar spektaklet igång ikväll på SVT1 kl 20.00. Leksand är först ut.

Tycker att detta är en rolig årlig händelse så jag tänker se på det, Hannah, Linda och Anna är mina favoriter och det har ingenting med deras musik att göra. Jag tycker att det är är häftig underhållning där kläder, framträdande, programledare , publik m.m är viktigare än musiken.


Kör hårt, här kan ni få smakprov och senaste info;

http://svt.se/svt/jsp/Crosslink.jsp?...50&lpos=lasMer
Citera
2006-02-18, 16:10
  #2
Medlem
Men vilket jävla skit!
Kuddkriget var det sämsta jag hört på länge.
Citera
2006-02-18, 16:26
  #3
Medlem
tapirs avatar
Åååååh så underbart, jag har väntat i nästan ett år! Äntligen kan man få utlopp för sin alternativa sexualitet! Lena som värdinna = :G

Linda Bengtzing for the win!
Citera
2006-02-18, 16:36
  #4
Medlem
Deannas avatar
Jag ser hellre på OS... Och jag hatar sport!!
Citera
2006-02-18, 20:55
  #5
Medlem
Bloodstones avatar
Ph är som alltid usel och kläderna fulare än vanligt. Simone who?Anders Bäcklund och Andreas Johnson skickas in i Big Brother huset med en stor tunna hårgele att förlusta sig med. Simone är en sämre karaoke variant av en fylleresa till Ibiza.
Bengtzin var bra, men alldeles för högt skruvad låt med idiottempo. PANDANG ska ha stryk. Electric banana band suger och är löjligare än nånsin. Anna var fult klädd, vad hon sjöng vet jag inte. Hannah Graf var en fantastiskt överraskning som verkligen SJÖNG och det bra dessutom. Säger en del om galan när en modell får stå för kvällens vokala insats

Hm.........
Citera
2006-02-18, 21:04
  #6
Moderator
Mclarengbgs avatar
Skulle inte förvåna mig om hela spektaklet, som även kallas Melodifestivalen, slutar med att vi senare i vår får skicka Electric Banana Band till Grekland.

By the way, vad är dealen med två Melodifestivaltrådar?
Citera
2006-02-18, 21:20
  #7
Medlem
Kuggarns avatar
Di där cp-barna i pandang skulle man bra gärna vilja möta i en mörk gränd. Fy fan vad dåliga de var. Jag bara satt och knöt nävarna så knogarna vitnade... Överlag rätt rutten deltävling.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback