Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-12-06, 12:20
  #1
Medlem
Tjena mellan bena
Jo det är såhär att många tjejer och de flesta feminister är snabba på att peka att män ser kvinnor som sexobjekt men det är tvärtom, och jo det finns män som ser kvinnor som sexobjekt. Men ni är jävligt snabba på att peka utan att tänka på vad ni gör.
Låt mig förklara vad jag menar med
Ett jävligt bra exempel är i ett förhållande. Mannen går till sin tjej och vill ligga, men hon är trött, orkar inte etc. Fine! Mannen går vidare med livet
Men när det är tvärtom där tjejen försöker vill ligga och mannen orkar ej, har ingen lust osv... Då är man otrogen, massa skit hit och dit kommer upp. De flesta kör bara på för att slippa tramset men då blir en mental våldtäkt eller hur?
Så vad säger detta jo ni ser mannen som ett sexobjekt.

Och alla vet att tjejer sitter på den sexuella makten när mannen vill ligga, men inte när mannen inte vill ligga.

Ni män som råkar ut för det här och kör på för att slippa tjafs borde gå och byta kön! Ni förstör för alla män som vill ha det jämställd.
Och kvinnor som drar upp det där kortet borde tänka mer på alla är lika mycket värda och att alla ska ha samma förutsättningar. NEJ ÄR NEEEEJJJJ
Citera
2018-12-06, 12:54
  #2
Medlem
Jag skulle mer tro att i början av ett förhållande om mannen är den stora drivande kraften för sex så blir det enkelt lite tjurigt när väl kvinnan tar initiativet och mannen säger nej(som ett bortskämt barn). Om mannen inte pushar så mycket för sex och kvinnan vill ligga men mannen då nekar så blir det nog inte så mycket "Hard feelings".
Citera
2018-12-06, 13:21
  #3
Medlem
"Peka ut en sexig tjej, så pekar jag ut en man som tröttnat på att ha sex med henne".

Vet inte vem som sa det, men nog råkar tjejer ut för att inte få gehör de också, och nej, de kan absolut inte ta ett nej lika enkelt som en (tränad) man.
Citera
2018-12-06, 13:28
  #4
Medlem
Pansarveckets avatar
Vårt enskilt viktigaste uppdrag på jorden är att föröka oss.
Det går inte om vi inte kan se varann som sexobjekt.
Citera
2018-12-17, 15:51
  #5
Medlem
Bullfettas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Benz.97
Och alla vet att tjejer sitter på den sexuella makten när mannen vill ligga, men inte när mannen inte vill ligga.


Johoddå. Min pojkvän får ställa upp när JAG vill knulla, oavsett om han vill eller inte. För övrigt håller jag med Pansarvecket om att vi måste se varandra som sexobjekt. Annars blir det ju ingen fortplantning.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback