Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2018-12-06, 19:59
  #25
Medlem
Har sett alldeles för mycket Jail och liknande serier, där verkar allt vara byggt i betong, tjockt stål och liknande med handkraft oförstörbara materiel. Var av uppfattningen att det inte gick att förstöra så mycket på anstalterna, åtminstone inte högsäkerhetsanstalterna.
__________________
Senast redigerad av nilltre 2018-12-06 kl. 20:16.
Citera
2018-12-06, 20:44
  #26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flashblakk
Ja, men det görs ju inte.
Nu får han utökade terapitimmar och för säkerhets skull lite extra besöksdagar o bättre rum

Ah, det är tragiskt.
Citera
2018-12-07, 09:49
  #27
Medlem
Novus4212s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flashblakk
Ja, men du har väl gått på subutex halva livet
Så din tolkningsförmåga ger jag inte mycket för

Din slutsats att jag skulle ha gått på Subutex hela livet är lika stark som din elementära slutsats i detta ämne.

Du har nog gjort den svagaste inledningen på en Flashback karriär i mannaminne och efter drygt 20 inlägg så är du helt bortgjord så bra jobbat.

Hade jag varit dig så hade jag stängt ner mitt FB konto och, som jag skulle vilja säga till din mamma gällande hennes avkomma, "Gör om, gör rätt".
Citera
2018-12-07, 16:27
  #28
Medlem
flashblakks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Novus4212
Din slutsats att jag skulle ha gått på Subutex hela livet är lika stark som din elementära slutsats i detta ämne.

Du har nog gjort den svagaste inledningen på en Flashback karriär i mannaminne och efter drygt 20 inlägg så är du helt bortgjord så bra jobbat.

Hade jag varit dig så hade jag stängt ner mitt FB konto och, som jag skulle vilja säga till din mamma gällande hennes avkomma, "Gör om, gör rätt".

Oj. nu blir jag sårad.
Tänk att en som valt en sån vidrig avatar ska ha åsikter om min tråd :/ jättesorgligt

Sen är det svårt att få ett sammanhang när 20 av inläggen raderats bort.
Och mördarna var även storföräljare av subutex, varav din kränkthet förmodligen ingen får klandra dom som hanterar din "livlina"


*borrtgjord
*mannaminne
Du verkar lägga allt för mycket av ditt liv på flashback.

Get a life!
__________________
Senast redigerad av flashblakk 2018-12-07 kl. 16:36.
Citera
2018-12-07, 16:44
  #29
Medlem
flashblakks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Novus4212
Du har nog gjort den svagaste inledningen på en Flashback karriär i mannaminne och efter drygt 20 inlägg så är du helt bortgjord så bra jobbat.

Hade jag varit dig så hade jag stängt ner mitt FB konto och, som jag skulle vilja säga till din mamma gällande hennes avkomma, "Gör om, gör rätt".

Aha, nu förstår jag hur rätt jag hade i tidigare kommentar, selektivt seende
-2 av dina egna ynka 6 trådstarter har hamnat i papperskorgen!! En TREDJEDEL! snacka om misslyckad. efter flera år på FB är detta vad du åstadkommit?
Patetiska miffo som försöker bearbeta sitt trauma genom att berätta för andra hur hemsk deras trådstart är, istället för att läsa bland de 10 000 övriga istället

Fet a fucking life
__________________
Senast redigerad av flashblakk 2018-12-07 kl. 16:46.
Citera
2018-12-07, 16:59
  #30
Medlem
Novus4212s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flashblakk
Aha, nu förstår jag hur rätt jag hade i tidigare kommentar, selektivt seende
-2 av dina egna ynka 6 trådstarter har hamnat i papperskorgen!! En TREDJEDEL! snacka om misslyckad. efter flera år på FB är detta vad du åstadkommit?
Patetiska miffo som försöker bearbeta sitt trauma genom att berätta för andra hur hemsk deras trådstart är, istället för att läsa bland de 10 000 övriga istället

Fet a fucking life

Så man mäter antal trådstarter nu som någon (ny) måttstock på FB som du har satt som standard som den expert du nu är efter 20+ inlägg eller vad du nu har lyckats att skrapa ihop?

Med tanke på din bevisade slutledningsförmåga i denna trådstart så är det definitivt inte lönt att argumentera med dig.

"Vill ha livstids straffarbete i Libanon"

En idiot vet ju själva inte att hen är en idiot för idioten själva tror att hen är normal.
Citera
2018-12-07, 17:27
  #31
Medlem
flashblakks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Novus4212
Så man mäter antal trådstarter nu som någon (ny) måttstock på FB som du har satt som standard som den expert du nu är efter 20+ inlägg eller vad du nu har lyckats att skrapa ihop?

Med tanke på din bevisade slutledningsförmåga i denna trådstart så är det definitivt inte lönt att argumentera med dig.

"Vill ha livstids straffarbete i Libanon"

En idiot vet ju själva inte att hen är en idiot för idioten själva tror att hen är normal.

Nej. Antalet trådstarter som hamnat i papperskorgen, iaf om man som i ditt fall blir så upprörd över andras dåliga trådstarter att man ber dens mamma att göra abort postumt
Citera
2018-12-07, 17:33
  #32
Medlem
Novus4212s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flashblakk
Nej. Antalet trådstarter som hamnat i papperskorgen, iaf om man som i ditt fall blir så upprörd över andras dåliga trådstarter att man ber dens mamma att göra abort postumt

Du får nog rannsaka dig själv i detta fall och gå tillbaka till historiken i denna tråd.

Ingen dålig trådstart. Ingen som har sagt.

Däremot en URUSEL slutsats som säger en hel del om ditt intellekt och där du sedan går till personangrepp för att du blev lite ledsen över att din egen slutledningsförmåga inte räcker hela vägen fram till målsnöret.

God Jul.
Citera
2018-12-07, 23:08
  #33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flashblakk
Det är de jag menar.

Och säkert rena slumpen att han inte flydde med brodern till Libanon, dessutom försöker dom få hit brodern till svenskt fängelse. Då är det väl bra om han inte bränner deras namn och därmed Martins broar
Ja precis. Idioti. Men inte förvånad med ta kr på att man skjutit tre st varav en oskyldig tjej och trott man ska komma undan med de.
Men hur vet du de angående att sem vill få hit brodern till Sverige? Advokat hurtig sa att han inte visste hur han skulle gå vidare nu typ som han gett upp. Och Libanon skulle väl aldrig charta ett plan till Sverige 😅
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback