Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-12-06, 07:24
  #85
Medlem
crippas avatar
Skäms - ni som kallar trådstartaren äckel och annat!

Det hade låtit annorlunda om det varit en kille. Då hade, med all säkerhet, ryggdunkningarna varit legio.

Nu vet vi inte hur gammal TS är, men när man kommit upp i ålder är 100 inte så mycket att hojta om. Den siffran når man snabbt om man har ett aktivt sexliv - vilket man ska ha när man är ung.

Hellre en erfaren kvinna, som kan hantera sin sexualitet, än en oerfaren och blyg som inte tar för sig.
Citera
2018-12-06, 07:37
  #86
Medlem
erikp121s avatar
Är han dum nog att bli ihop med en kvinna så borde han redan veta om att alla kvinnor är slynor med hundratusentals tidigare kukar i sig.

Varför inte bara ljuga och låtsas som det regnar?
Citera
2018-12-06, 08:40
  #87
Medlem
AX64s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av crippa
Skäms - ni som kallar trådstartaren äckel och annat!

Det hade låtit annorlunda om det varit en kille. Då hade, med all säkerhet, ryggdunkningarna varit legio.

Nu vet vi inte hur gammal TS är, men när man kommit upp i ålder är 100 inte så mycket att hojta om. Den siffran når man snabbt om man har ett aktivt sexliv - vilket man ska ha när man är ung.

Hellre en erfaren kvinna, som kan hantera sin sexualitet, än en oerfaren och blyg som inte tar för sig.

Som någon tagit upp tidigare: att bli bra på sex kommer från att vara trygg och förtrogen, vilket man inte lär vara om ens sexliv bestått av fem one night stands i veckan. Av egen erfarenhet är tjejer som haft få och långa relationer i sitt liv bättre i sängen.
Citera
2018-12-06, 09:53
  #88
Medlem
Var ärlig, men säg det med lite humor. Jag har varit en slyna, men nu vill jag vara din slyna. Kan han inte ta det, move on.
Citera
2018-12-06, 10:45
  #89
Medlem
tuggishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LionQueen88
Mina erfarenheter visar vad män tycker, för vad män gör väger mer än vad män säger.
Inte mitt fel att ni killar kommer med massa trams och lögner. Tuggish hade ingen anledning att börja snacka om våra porr-regler i denna tråd och du hade ingen anledning att använda uttrycket olyckssyster, därav svaret om min kille.

Så lägg ner dina lögner(ja, detta inlägget var ännu en drös lögner) och håll dig till ämnet istället.

Jag tog upp det för att ni har en bossig-tjej och toffel-relation. Därför är jag frågande till att din situation skulle kunna appliceras på denna trådstart.

Dina erfarenheter är vad killar har valt att visa dig. Att de innerst inne känner att det hade varit mer trevligt om du inte varit med så många kommer du aldrig veta, för din toffel-kille kommer aldrig att våga ifrågasätta dig.

Men absolut, låter märkligt att vara så svartsjuk eller ägande men totalt skita i din promiskuitet. Det hänger inte ihop rent logiskt.
Citera
2018-12-07, 02:34
  #90
Medlem
pluto-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av crippa
Skäms - ni som kallar trådstartaren äckel och annat!

Det hade låtit annorlunda om det varit en kille. Då hade, med all säkerhet, ryggdunkningarna varit legio.
Haller med om att vissa ar lite val harda. Med det sagt; NEJ, precis samma sak med killar - Vidrigt oavsett. Kommer man upp i 100 kan man lika garna ta betalt for det.

Det ar ocksa lite skillnad. 80% av tjejer kan fa en snopp eller tva inom 2minuter via Tinder genom att saga "Tjena, vill ha lite kuk - Medan det nog ar runt 20% for man. Det ar inte 50/50 dar. Det ar val darfor det oftast ryggdunkas mellan grabbar, antar jag.
Citera
2018-12-07, 04:32
  #91
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av behandito
Jag har en snubbe som jag dejtar och som betyder mycket för mig. Han är nyfiken på hur mitt sexliv sett ut innan honom och han frågar specifikt efter hur många jag legat med och därför frågar jag er:

Kan jag vara ärlig? Hur hade ni reagerat om en tjej ni är intresserad av skulle visa sig ha haft många sexpartners?

Innan jag träffade denna snubbe hade jag oftast sex ca 1-3 gånger i veckan och totalt har jag nog haft omkring 100 sexpartners.

Inga påhopp tack.

Lyssna inte på idioterna som öser sin osäkerhet över dig. Det är rädda, osäkra pojkar som inte kan hantera en fri kvinna.

Jag tycker att du ska själv välja om du vill berätta eller inte. Det finns inget rätt eller fel.
Jag tyvärr med stpr säkerhet också säga att han kommer att reagera negativt och jag baserar det på faktumet att han frågar. Jag bryr mig inte hur många eller få mina flickvänner haft innan mig, alltså tänker jag inte på det och frågan kommer inte upp.

Jag tror att förhållandet spricker om du berättar, men det är i så fall hans fel och inte ditt. Du har inte gjort något fel, trots vad folk säger här.
Citera
2018-12-07, 04:36
  #92
Avstängd
Haverisms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av crippa
Skäms - ni som kallar trådstartaren äckel och annat!

Det hade låtit annorlunda om det varit en kille. Då hade, med all säkerhet, ryggdunkningarna varit legio.
Absolut inte. En hora är en hora, oavsett om könet pekar utåt eller inåt.

Varför tror du att vi skulle ryggdunkat en manlig smittspridare?
Citera
2018-12-08, 15:13
  #93
Medlem
hrwdtjs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av behandito
Jag har en snubbe som jag dejtar och som betyder mycket för mig. Han är nyfiken på hur mitt sexliv sett ut innan honom och han frågar specifikt efter hur många jag legat med och därför frågar jag er:

Kan jag vara ärlig? Hur hade ni reagerat om en tjej ni är intresserad av skulle visa sig ha haft många sexpartners?

Innan jag träffade denna snubbe hade jag oftast sex ca 1-3 gånger i veckan och totalt har jag nog haft omkring 100 sexpartners.

Inga påhopp tack.

Hur gammal är du?
Citera
2018-12-11, 16:22
  #94
Medlem
Endast osäkra pojkar (oavsett hur gamla de hunnit bli) funderar över hur många andra killar deras tjej har legat med innan dem. Detta grundar sig i deras egen osäkerhet angående sin duglighet som älskare (och även ofta oro över sin kuk-storlek)

Män är trygga i att de har grymt sex med sin partner, att hon inte är intresserad av något annat och inte tänker på eller jämför med tidigare ligg.
Citera
2018-12-16, 10:15
  #95
Medlem
Storfetdases avatar
Helvete vilken äcklig hora. Han lär däremot se att din fitta är uttöjd och se dig för vad du verkligen är.
Citera
2018-12-16, 18:29
  #96
Medlem
emotallts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gefundenes
Allvarligt talat. Hur kan du missa svaret på en sån fråga?

Normala män tycker att du är en äcklig hora. Vad annars, att du är en fin kvinna?
Slampor som dig är äckliga, känslokalla, sönderknullade och är helt lönlösa att öht skapa nåt med. Finns ingen framtid med er.

Huvudet på spiken!

Till TS: Bäst att berätta hur det ligger till. Sedan får han välja att antingen vara ihop med dig eller gå vidare. Det värsta du kan göra emot honom och framförallt dig själv är att inte vara ärlig, att ljuga. Rätt som det är kommer han att börja misstänka, kanske höra något och då är det bra mkt jobbigare än att berätta allt redan från början och låta honom välja. Gillar han dig så pass mkt så lär han uppskatta din ärlighet och kommer vara ihop med dig. Sedan får du visa att du är en tjej att lita på och inte ett lider, även om du bettet dig tidigare som en sådan kåt slyna. Berätta allt, snarast!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback