Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2018-12-05, 23:28
  #13
Medlem
Med all välvillja och för din skull du måste läsa på ordentligt i ämnet för din skull och om du vill leva, att ens ta upp extacy som ett alternativ på daglig basis, jag kan svara på frågor om du vill i pm, men läs på du behöver verkligen det. Det kan gå Jävligt illa i värsta fall. Knowledge is power här. Jag ger gärna tips och rådgivning pma
Citera
2018-12-06, 00:45
  #14
Medlem
Phobiazis avatar
Har du inte känt nå av metadon tog du antingen för lite eller så körde du in drogen där biotillgängligheten är för låg. Ska du köra saker som morfin etc är det iv, annars rekommenderar jag att du skiter i det och sväljer oxy istället. Personligen fungerar mindre doser s-ketamin sjukt bra för min del, mdma/lsd och dylikt ska du låta bli med din medicinering - tjack också egentligen.

Skulle vilja säga att inte ta nånting, men det skulle kännas som hyckleri då jag själv tar för att hålla mig vid liv och få bort försöken till motsatsen. Lycka till hoppas du hittar något som kan förbättra din vardag!
Citera
2018-12-10, 01:08
  #15
Medlem
Miyanas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sapienshomo
Med all välvillja och för din skull du måste läsa på ordentligt i ämnet för din skull och om du vill leva, att ens ta upp extacy som ett alternativ på daglig basis, jag kan svara på frågor om du vill i pm, men läs på du behöver verkligen det. Det kan gå Jävligt illa i värsta fall. Knowledge is power här. Jag ger gärna tips och rådgivning pma

Jag skulle absolut inte ta E på daglig basis!! Har aldrig provat det bara, och ville få tips ifall det ens skulle funka på mig då mkt verkar inte funka på mig....Men snällt av dig att erbjuda råd via om
Citera
2018-12-10, 01:16
  #16
Medlem
Miyanas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LudvigSigurdDavid
Sluta att trycka benzo så kanske du känner nåt.

Stackare, alla varningsklockor ringer.

Hm inte riktigt vad jag behövde. Jag är medveten om att jag mycket troligt har ett beroende av benzo. Det har bara blivit så pga många omständigheter. Oavsett så har jag inte konsumerat för mycket benzo under hur lång tid som helst, någon månad. Och kan lova dig att jag inte känner något utan något i mig heller. Inte för att jag ska behöva förklara mig för dig. Men jag vill känna något annat än det jag känt i många år, därav att jag frågar efter tips
på något som jag kan ta ibland och på så sätt få lite andrum och inbilla mig själv att jag mår bra.

Så din kommentar är bara dum och onödig i min mening. Du vet inte vad som gäller i mitt fall och jag behöver inte din pity & att alla varningsklockor ringer. Det kan du behålla för dig själv...
Citera
2018-12-10, 01:39
  #17
Medlem
Det finns inga droger eller mediciner som hjälper när man missbrukar de som du.
Benzo mår du skit av när du tagit dagligen, bara några dagar för vissa. Att höja och sänka antidepp hipp som happ är de sämsta man kan göra för hjärnan.
Sök hjälp.
Inse att drogerna håller på ta över.
Eller bli pundare.
Citera
2018-12-12, 12:19
  #18
Medlem
Jag får inte heller något märkbart rus eller eufori av vanliga benzo, opiater eller amfetaminer. Jag blir däremot lite förändrad i vardagen av dom, men inte till det bättre.
Starkare typer och värre intagningssätt av dessa är inte värt det, bli inte beroende av gift.
Cannabis är bäst.
MDMA kommer du uppleva rus och eufori, men du vill och kan inte ta det ofta.
Ketamin och lsd/svamp om du har psyket för att trippa.
Citera
2019-01-04, 10:52
  #19
Medlem
Miyanas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av calmdown1
Jag hade tänkt föreslå tramadol innan jag dubbelkollade din text och såg att det inte fungerade. Jag hade också en mindre lista varför risken är stor om du hade börjat med tramadol.
Vill du uppnå total eufori och lycka varenda dag? Bara någon gång ibland? Känner du ett slags krav att detta skall komma ifrån droger? Du har adhd skriver du och skall påbörja behandling. Vad bra, men vad är det för effekt du söker utöver ordinerad medicin?

Jag söker absolut inte eufori eller lycka varje dag, det är inte ens möjligt haha (Tyvärr). Ja jag har börjat med adhd-medicin för typ 6 mån sen. Men är fortfarande väldigt låg doser och har fått byta preparat flera gånger för att det inte har funkat :/
Jag vill kunna känna lycka eller att jag mår bra liksom, men ibland bara för att komma ifrån det som jag alltid känner om du fattar? Finns såklart inget krav att det måste komma från droger, men jag har känt precis samma sak som bara är ångest och att jag inte orkar mer blöblö i så många år. Så då blir det lätt att man vill försöka hitta något som kan pausa det:U Eufori är ju jäkligt trevligt men det har jag bara upplevt 1 gång 1:a gången jag provade Lyrica:/


Citat:
Ursprungligen postat av CloserToTheHeart
Då har du tagit för lite. Nej du kan inte vara immun mot de, har aldrig hört talas om något sådant i alla fall.
Nä jag tror inte att det går att vara helt immun mot rena opiater. Har förövrigt provat Sub för någon vecka sen. Snortade nog 1.5mg helt utan tolerans. Blev bara trött och somnade med ett jäkla kliande haha... Ocb det gav mig inte direkt några märkbara välbehagskänslor. Jag verkar vara väldigt tolerant mot det mesta... Jag tänker väl att min antidepp sabbar allt? Tom på opiater liksom. Tror du att det är möjligt?

Citat:
Ursprungligen postat av FelGud
har du testat äta tungt indica hash? Man blir mycket mer stena och under längre period jämfört med att röka. Du kan smula hashet direkt och hälla det i en kopp med varmt vatten och därefter dricka ditt hash te! Mums!

Just att äta CB överhuvudtaget brukar få mig att må skit Gillar inte den långa och "djupa" effekten, vill hellre egentligen kunna röka men det funkar dåligt på mig... Ja har aldrig mått dåligt av att röka en spliff, men jag vill inte göra det. För lukt osv, Men har försökt vapea på olika sätt flera gånger men det ger mig inget alls.

Citat:
Ursprungligen postat av Pavic
Det är väl heroin då för jag antar att du testat något tungt indica röka (cannabis)?

Jo heroin kan jag förstå att du förslår, men det är verkligen inget jag vill ge mig in på + att det kostar skjortan
I wish tyvärr med CB, men vill kunna vapea isåfall för att det ska vara stealth, problemet är då att det inte funkar för mig alls...
Provat flertalet olika THC-cartridges från olika vendors men det har aldrig gjort mig hög faktiskt. Bara 1 enda gång kände jag hyfsat mycket men då hade jag slängt i mig typ 8-10 stilnoct med HAHA. Kanske är det enda som fungerar för mig.... Men har du tips på hur satan man kan vapea hasch så är du väldigt välkommen att höra av dig igen via PM eller vad vill


Citat:
Ursprungligen postat av populopidus
Ta inte MDMA/E när du går på SSRI eller SNRI. Egentligen ska du ge fan i alla droger då. Och nej, ketamin är inte opiater. Det är en dissociativ drog (bedövningsmedel för hästar egentligen), som funkar väldigt bra mot depression.

Nej det har egentligen aldrig varit min tanke att prova MDMA eller E så. Mer att jag vill höra någon annans kring det då ingenting alls verkar funka på mig. Och om det är värt att prova försiktigt en gång liksom trots mina mediciner. Ketamin har jag läst på om och det känns inte så lockande faktiskt.
Och ja jag vet att jag borde ge fan i droger egentligen men det är svårt som så säker många vet som inte är på topp...


Citat:
Ursprungligen postat av luffarakel
Jag får inte heller något märkbart rus eller eufori av vanliga benzo, opiater eller amfetaminer. Jag blir däremot lite förändrad i vardagen av dom, men inte till det bättre.
Starkare typer och värre intagningssätt av dessa är inte värt det, bli inte beroende av gift.
Cannabis är bäst. MDMA kommer du uppleva rus och eufori, men du vill och kan inte ta det ofta.
Ketamin och lsd/svamp om du har psyket för att trippa.

Benzo ger väl inte eufori i sig så länge man inte har en kraftig panikångest och inte vet vart man ska ta vägen... Jag tar benzo för att kunna bli lite flöddrad ibland men mest vill jag bara känna mindre av det jag gör, känna mig mer avstängd. Även som en paus då jag har ångest hela tiden och har haft i väldigt många år...
MDMA kanske jag provar bara för att någon gång men isf väldigt försiktigt, har ändå läst en hel del skit man kan råka ut för haha.
Cannabis hade varit min to go "självmedicinering! men det funkar inte Och jag har definitivt inte psyket för att trippa på lsd och svamp iallafall HAHA..
Citera
2019-01-04, 13:04
  #20
Medlem
FelGuds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Miyana
Jag söker absolut inte eufori eller lycka varje dag, det är inte ens möjligt haha (Tyvärr). Ja jag har börjat med adhd-medicin för typ 6 mån sen. Men är fortfarande väldigt låg doser och har fått byta preparat flera gånger för att det inte har funkat :/
Jag vill kunna känna lycka eller att jag mår bra liksom, men ibland bara för att komma ifrån det som jag alltid känner om du fattar? Finns såklart inget krav att det måste komma från droger, men jag har känt precis samma sak som bara är ångest och att jag inte orkar mer blöblö i så många år. Så då blir det lätt att man vill försöka hitta något som kan pausa det:U Eufori är ju jäkligt trevligt men det har jag bara upplevt 1 gång 1:a gången jag provade Lyrica:/



Nä jag tror inte att det går att vara helt immun mot rena opiater. Har förövrigt provat Sub för någon vecka sen. Snortade nog 1.5mg helt utan tolerans. Blev bara trött och somnade med ett jäkla kliande haha... Ocb det gav mig inte direkt några märkbara välbehagskänslor. Jag verkar vara väldigt tolerant mot det mesta... Jag tänker väl att min antidepp sabbar allt? Tom på opiater liksom. Tror du att det är möjligt?



Just att äta CB överhuvudtaget brukar få mig att må skit Gillar inte den långa och "djupa" effekten, vill hellre egentligen kunna röka men det funkar dåligt på mig... Ja har aldrig mått dåligt av att röka en spliff, men jag vill inte göra det. För lukt osv, Men har försökt vapea på olika sätt flera gånger men det ger mig inget alls.



Jo heroin kan jag förstå att du förslår, men det är verkligen inget jag vill ge mig in på + att det kostar skjortan
I wish tyvärr med CB, men vill kunna vapea isåfall för att det ska vara stealth, problemet är då att det inte funkar för mig alls...
Provat flertalet olika THC-cartridges från olika vendors men det har aldrig gjort mig hög faktiskt. Bara 1 enda gång kände jag hyfsat mycket men då hade jag slängt i mig typ 8-10 stilnoct med HAHA. Kanske är det enda som fungerar för mig.... Men har du tips på hur satan man kan vapea hasch så är du väldigt välkommen att höra av dig igen via PM eller vad vill




Nej det har egentligen aldrig varit min tanke att prova MDMA eller E så. Mer att jag vill höra någon annans kring det då ingenting alls verkar funka på mig. Och om det är värt att prova försiktigt en gång liksom trots mina mediciner. Ketamin har jag läst på om och det känns inte så lockande faktiskt.
Och ja jag vet att jag borde ge fan i droger egentligen men det är svårt som så säker många vet som inte är på topp...




Benzo ger väl inte eufori i sig så länge man inte har en kraftig panikångest och inte vet vart man ska ta vägen... Jag tar benzo för att kunna bli lite flöddrad ibland men mest vill jag bara känna mindre av det jag gör, känna mig mer avstängd. Även som en paus då jag har ångest hela tiden och har haft i väldigt många år...
MDMA kanske jag provar bara för att någon gång men isf väldigt försiktigt, har ändå läst en hel del skit man kan råka ut för haha.
Cannabis hade varit min to go "självmedicinering! men det funkar inte Och jag har definitivt inte psyket för att trippa på lsd och svamp iallafall HAHA..
Hat vapeat mycket hash I denna https://smoketower.com/xvape-x-max-v2-pro-svart.html
Citera
2019-01-10, 05:15
  #21
Medlem
Pavics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FelGud
Hat vapeat mycket hash I denna https://smoketower.com/xvape-x-max-v2-pro-svart.html
Iceolator då eller även pollen?
Måste man grinda eller kan man bara bita av o lägga i?
Citera
2019-01-10, 05:18
  #22
Medlem
FelGuds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pavic
Iceolator då eller även pollen?
Måste man grinda eller kan man bara bita av o lägga i?
allt möjligt, bara smula det så fint så möjligt och vrid upp till högsta temperatur på vapen.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback