Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-12-04, 22:56
  #1
Medlem
Senaste lördagskvällen blev lite för vild och jag vaknade upp med två nya tatueringar som ser ut ungefär som en 5-åring gjort dom,vänder mer till er kära medlemmar för lite tipps utöver att inte bli så taggad på livet igen.

hur tror ni laserbehandlingar skulle bli för mig? eller är det bättre att tatuera över? vad har ni för erfarenheter?
Den ena sitter på fingret och är ca 1,5x2cm stor, den andra är ca 3x4cm och sitter på vristen, har bara haft dem några dagar och dom har inte läkt så bra (än så länge).
Vad för svart bläck som användes har jag ingen aning om men en 5mm nål användes.

Tacksam för alla råd och erfarenheter! <3
Citera
2018-12-04, 23:25
  #2
Medlem
Tatuera över skiten. Gå till en tatuerare så hjälper personen dig. Lasra ser förjävligt ut.

Lycka till!
Citera
2018-12-04, 23:29
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mahonicka
Senaste lördagskvällen blev lite för vild och jag vaknade upp med två nya tatueringar som ser ut ungefär som en 5-åring gjort dom,vänder mer till er kära medlemmar för lite tipps utöver att inte bli så taggad på livet igen.

hur tror ni laserbehandlingar skulle bli för mig? eller är det bättre att tatuera över? vad har ni för erfarenheter?
Den ena sitter på fingret och är ca 1,5x2cm stor, den andra är ca 3x4cm och sitter på vristen, har bara haft dem några dagar och dom har inte läkt så bra (än så länge).
Vad för svart bläck som användes har jag ingen aning om men en 5mm nål användes.

Tacksam för alla råd och erfarenheter! <3

Tatuera över med något
Citera
2018-12-05, 03:09
  #4
Medlem
Tatuera över i stället, ser snyggare ut
Citera
2018-12-05, 07:30
  #5
Medlem
AnonymousUser1312s avatar
Tatuera över! Blir billigare, snyggare och mindre omständligt.

Lycka till!
Citera
2018-12-05, 17:18
  #6
Medlem
Appelskrutten123s avatar
Kanske bör du inte dricka om du gör sådana dåliga val men det är offtopic.

Hur stora är de? Är de små så tatuera över dem, antingen blastover eller coverups beroende på hur du ser det med massa svarta partier. Gillar du inte det bör du överväga blastover. Men för fan, sluta drick eller punda om du gör sådana idiotsaker.

Fingret går nog att lasra bort eller så ser du det som en liten anekdot.
__________________
Senast redigerad av Appelskrutten123 2018-12-05 kl. 17:20.
Citera
2018-12-15, 21:44
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mahonicka
Senaste lördagskvällen blev lite för vild och jag vaknade upp med två nya tatueringar som ser ut ungefär som en 5-åring gjort dom,vänder mer till er kära medlemmar för lite tipps utöver att inte bli så taggad på livet igen.

hur tror ni laserbehandlingar skulle bli för mig? eller är det bättre att tatuera över? vad har ni för erfarenheter?
Den ena sitter på fingret och är ca 1,5x2cm stor, den andra är ca 3x4cm och sitter på vristen, har bara haft dem några dagar och dom har inte läkt så bra (än så länge).
Vad för svart bläck som användes har jag ingen aning om men en 5mm nål användes.

Tacksam för alla råd och erfarenheter! <3

Tatuera över e mitt råd! Jag hade flera små o medelstora tatueringar som verkligen sög. Så jag fixade festaste sleeven hos Jun Cha på Monarch i LA. Man kan inte ens se att något annat varit under där innan. Kan inte så jävla mycket om svenska tatuerar, går alltid till samma snubbe. Ändå rådet är klart
Citera
2018-12-16, 16:58
  #8
Medlem
MrBabyBoys avatar
Upp med bild så blir det lättare att avgöra!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback