Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 6
  • 7
2018-12-15, 14:46
  #73
Medlem
Pudersockers avatar
Bara nyfiken på hur det funkar, vad händer med TS pension i framtiden? Kan han ta ut den från t ex Caymanöarna eller tar kronkalle hand om den eller anses TS vara död efter visst antal år utan kontakt med myndigheter eller vad?
Citera
2018-12-21, 02:31
  #74
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Duktigjudiskneger
Stämmer din story, gällande att nysvenskar har utpressat dig och gjort ditt liv till ett helvete har jag sympati med dig och din önskan att hämnas samhället. Tycker inte jättemycket om dessa bolag. Vill du blåsa dem så varsågod. Fast dessa kaosblattar kommer ju inte bli drabbade. Polisen kan bara göra så mycket i dessa tider, hoppas du får det bra i utlandet!


Nysvenskar utpressade mig. Stal mina verktyg och varor. Dök upp i mitt hem. Brände ner min lager.

Polisen gjorde väl så gott som kunde men lagarna i det här landet är absurda. Man skyddar förövarna. Tyvärr.

2 januari är det dags. Kan uppdatera er om intresse finns.
Citera
2018-12-27, 01:03
  #75
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av davidladde
Kan du berätta mer? PM funkar också.

Ursäkta sent svar; är ny och kan inte skicka PM. Vet bara att han belånade sig max via lendo och re;member sen drog han till Argentina och är kvar där än idag. Är mer än ett år sedan nu
Citera
2019-07-15, 05:15
  #76
Medlem
Intressant tråd! Hur har det gått TS?
Citera
  • 6
  • 7

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback