Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 5
  • 6
2019-01-11, 18:02
  #61
Medlem
In***son körde full den 25 november och togs av polis, hadde dom burat in fanskapet direkt hadde det aldrig hänt, jävla skit lagar vi har, mår fan illa av slappt det är, och han erkänner sig inte skyldig, fega as stå för vad du gjort!
Citera
2019-01-15, 08:51
  #62
Medlem
Erkännande, ”Om sin inställning säger han:

– Jag erkänner allt givetvis och jag tycker att utgången är fruktansvärd. Jag uppfattade dock aldrig att det var en människa”

https://www.smt.se/article/jag-blev-...et-small-till/
Citera
2019-01-26, 09:47
  #63
Medlem
Heisenberg001s avatar
Åklagaren yrkar på 3 års fängelse.
Ett liv, en familjefar, en god vän till så många människor är ingenting värt i dagens rättssystem.
Ingesson skulle lika gärna kunna få en trimmad 740 och en flaska Jeltsin som plåster på såren. Jävla skämt.
Citera
2019-04-30, 08:48
  #64
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av ydreBoss
Jag har en direkt fråga till dig Jonas.

Du är ju i princip samma skrot och korn som din bror. Ungefär samma historik med rattfylleri och andra småbrott.

Hur ska vi normala människor skydda oss mot såna som dig? Nu när vi vet hur det kan sluta.
Självklart har jag ett svar till dej hör av dej till mej på Facebook!
Citera
2019-05-01, 10:56
  #65
Medlem
RAMMVOGELs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hestapo
Att någon blir chockad vid en olycka är väldokumenterat, hur man då reagerar är lika individuellt som snöflingor, vad vill du egentligen diskutera och vet du mer än du skriver i inlägget..

Fel av polisen att hetsa, en förmodligen chockad förare, med en regelrätt blijakt, kunde slutat med att fler blivit dödade och det är kanappast polisens uppgift i samhället.

Detta inlägg är fan i mig ett av dom mest intelligentbefriade i Flashbacks historia. Låter nästan som om det var du som körde den aktuella bilen. Far åt helvete med dina snyfthistorier!
Citera
2019-05-05, 09:52
  #66
Medlem
Lazermannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RAMMVOGEL
Detta inlägg är fan i mig ett av dom mest intelligentbefriade i Flashbacks historia. Låter nästan som om det var du som körde den aktuella bilen. Far åt helvete med dina snyfthistorier!

Klart att rattfyllot tycker synd om sig själv. Många av dessa kriminella typer skyller sina misslyckade liv på andra, de saknar empati och är totalt egoistiska. Hoppas han är ökänd i bygden som RATTFYLLOT.
Citera
2019-10-01, 23:33
  #67
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av RAMMVOGEL
Du vet nada ! Du vet inte ens att uppföra dig så att du passar in i samhället! SKITPARASIT !
Hade väntat mej att träffa dej o diskutera detta utan att nån gömmer sej bakom en dator.Lätt att sitta o påstå saker där.
Citera
2019-10-02, 11:05
  #68
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jingesson
Hade väntat mej att träffa dej o diskutera detta utan att nån gömmer sej bakom en dator.Lätt att sitta o påstå saker där.

Oväntat.
Att det skulle vara en nära anhörig som lyfte och väckte denna tråden som höll på att falla i glömska, det var lite oväntat.

Eller inte...

Hur är det med brorsan, sitter han inne nu?
Citera
2020-07-18, 11:21
  #69
Medlem
Ja just det - den där Ingesson-historien.
Bra att den kom upp och att folk blir påminda.
Höll ju nästan på att falla i glömska på nytt...

Bra jobbat, brorsan!
Citera
2020-07-19, 20:21
  #70
Medlem
Lazermannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av boboboxbox
Oväntat.
Att det skulle vara en nära anhörig som lyfte och väckte denna tråden som höll på att falla i glömska, det var lite oväntat.

Eller inte...

Hur är det med brorsan, sitter han inne nu?

Det verkar som Andreas är ute igen. Han flyttade till sitt boende av annan typ den 3/3 i år.

Andreas är åtalad i flera mål eller förekommande i flera fall av tvistemål eller strafföreläggande. Minst fyra målnummer avser brottmål där Andréas åtalats vid en eller flera domstolsinstanser.

Nån som vet vilka fler brott han är åtalad för ?
Citera
2020-11-07, 08:49
  #71
Medlem
Dom domar som står på lexbase är 2 st från senast, och en tidigare från 2011
Citera
  • 5
  • 6

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback