Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2018-12-04, 16:39
  #13
Medlem
Mia-Rovys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wildohwild
Alltså jag har bara rökt några gånger, så det här var min första och absolut sista gång jag tar något annat! Vill aldrig må såhär igen. Men jag är livrädd att detta är något bestående, eller att det kanske kommer att eskalera och bli värre.
Ännu värre. Helt otroligt. Varför tar du så kopiösa mängder av så många droger samtidigt om du aldrig provat förr och garanterat inte läst på ett skvatt?

Vad i helvete har du för pissvänner som inte varnar dig och hur tänker du när du blandar och stoppar i dig enorma mängder trots att du omöjligt kan ha läst på om drogerna innan? Det där är inte i närheten av normala mängder

Helt sanslöst. Att ni finns där ute. Hur kan du ens ha överlevt förbi 18 års ålder? Att du inte dött av att ha druckit bensin och tänt eld på den eller något


Som att halsa 2 flaskor vodka, hoppa in i en Formel 1-bil, trycka på gasen i botten upp till 380 km/h, krocka med en barnfamilj, skada sig själv och familjen allvarligt och sen utbrista när man blodig magpumpas på sjukhuset "Jag har aldrig kört bil innan! Tänker aldrig mer köra bil!". Liksom, vad förväntade du dig att få för resultat?

Jesus fucking christ, vad du ska lära dig från detta är att du ska läsa på och använda vanligt jävla vett innan du gör nya saker. Det gäller allt från att prova substanser, köra bil, klättra i berg eller vad som helst.
__________________
Senast redigerad av Mia-Rovy 2018-12-04 kl. 17:00.
Citera
2018-12-04, 16:59
  #14
Medlem
Ja eftersom du knaprat 5 knappar och dragit en halv gubbe kola så är väl hela din hjärna slut, bara vila upp dig mellan knarkandet, eller knarka mindre.
Citera
2018-12-04, 17:32
  #15
Medlem
Mr.J.Pilvikukkas avatar
Kan ju bidra till moralkören och tillägga att "adhd-piller" och MDMA inte heller är en speciellt säker kombination. Och att MDMA är rätt skadligt i större doser och ofta.

Det kan vara vettigt när frågan "är det här knarket nåt för mig?" att läsa ordentligt på erowid eller till och med här, innan man får för sig att bara stoppa i sig saker.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback