Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
Svara
2018-12-04, 15:16
  #1
Medlem
capricreepys avatar
Tja. Tänkte dela med mig av en kväll då jag sneade rejält på hasch. (Kommer då återberätta 2 historier då ja sneade under 2 dagars tid)

klockan 23.50 ungefär så drog jag och en polare som vi kan kalla för Lenny upp till våra andra polare som får heta Abbe. Jag Abbe och Lenny bor då på ett behandlingshem för drog och alkohol missbruk. Ni dom kanske har erfarenhet vet nog att det är hur lätt som helst att fixa droger samt alkohol när man bor såhär. Abbe smsade mig vid klockan 23.00 och bad mig och Lenny att komma upp till hans rum efter klockan 00. Vi kom alltså 10 minuter innan men det skadade ej. Vi drog upp på hans rum och låste dörren, på hans matta då står en flaska Jack Daniels och tre st glas. Vi båda får ett leende på läpparna. Vi sätter oss på golvet och börjar dricka. Jag blir jävligt full & frågar Lenny och Abbe om dom är. Dom nickar glatt. Vi sitter och pratar och skrattar tills vi hör en knackning på Abbes dörr. Vi blir i panik och klumpigt och långsamt gömmer undan allt. Abbe går och öppnar dörren till hans rum och utanför är en av killarna som bor med oss. Han ber Abbe att hålla käften för att han försöker sova. Abbe börjar skratta och stänger sedan sin dörr. Jag och Lenny börjar gap garva. Nu är klockan ungefär halv 2. Jag och Lenny sitter med telefonerna. Abbe reser sig upp och rotar fram något i jackan. Han tar fram ungefär 0,7g hasch. Vi blir alla glada och väntar tills han meckat klart. När han är klar så smyger vi ut på balkongen och börjar röka. Jag känner hur det kickar in ganska snabbt för mig efter bara fem bloss. När vi är klara så går vi återigen in till abbes rum och chillar. Jag lägger mig ner och lutar huvudet mot lennys knä. Jag hade även tagit ut en snus några minuter innan. (Notera att jag inte är snusare) jag ligger där och känner mig helt jävla beng. Jag börjar sedan spy på Abbes matta och alla börjar garva, jag känner hur spriten tvingar sig ur mig och hur den bränner ner i halsen för ett försök att komma ut. Jag gör allt i min värld för att INTE trippa. Kämpa inte emot drogerna säger både Lenny och Abbe. Jag svarar bara ”ja ja jag fattar..” sedan fortsätter jag att spy. Lenny bär upp mig och hjälper mig ut på balkongen och säger att jag ska ta friskluft. Jag nickar och följer med dom ut, jag tänder en cigg. Efter några sekunder så börjar ja små spy igen. Jag sa i panik att jag inte kan andas och att jag kommer att dö. Jag upprepar samma ord i kanske 3 minuter non stop. Jag hade druckit 1 och en halv öl innan vi söp och rökte & tagit två snus som ja spottade ut. Lenny sätter sig bredvid mig och har telefonen uppe. Jag ber honom att ringa ambulans. Han ringer och när de svarar så förklarar han vad som hänt. Jag tar sedan telefonen ur handen på Lenny och säger till ambulans kvinnan i andra änden av telefonen att allt var ett missförstånd sen lägger jag på. Det är tyst och jag hsr glömt bort att ciggen är upprökt för längesen. Vi går ner för brandtrappan som finns på balkongen. Jag hoppar in genom mitt fönster och ligger i min säng. Jag känner fortfarande hur jag inte kan andas och har ont i magen. Mår jävligt dåligt vid de här laget. Minsta rörelse och jag kommer spy tänker jag bara. Sedan så somnar jag. Dagen efter så var allt som vanligt igen, jag Lenny och Abbe sitter i köket och diskuterar om gårdagen och skrattar. Sedan så kommer en av killarna som vi kan kalla för Kevin. Han visar upp två gram hasch. Vi alla förstår vart han fått det ifrån då han hade vart och hälsat på en polare i Stockholm någon timme innan. alla 3 förstår vad han vill och vi väntar tills det blir mörkt ute. Vi alla tre är nitton inkl mig själv & Kevin 22. Vi går in i en vedbod och börjar röka. Vi 4 delar på ett gram. Jag känner hur jag blir flummig men inget mer med det. Någon timme efter så smsar Lenny och mer mig komma ut. Jag går ut och där står han med en meckad joint. Jag och Lenny går bakom vedboden och röker. Den här gånge var det ytligare ett gram. Jag känner hur det hittar mig direkt. Jag blir jävligt glad fatt vi fixat röka och fatt jag är hög som ett berg. Timmarna går och jag mår bra. Lägger mig i min säng och släcker lampan. Jag ringer sedan upp en polare som bor i Linköping. Jag säger till henne att jag e jävligt fucking beng. Hon bara skrattar och önskar hon va detsamma. Jag känner hur milkshaken jag drack till frukost vill komma upp. Jag säger till henne i telefon att jag kommer spy. Sagt som sagt jag spydde. Ligger alltså i min säng med spya i kinderna. Jag reser mig upp & öppnar mitt fönster. Spottar ut all milkshake. Jag somnar sedan över mitt fönster och ligger där. Vaknar någon timme senare då polaren jag hade i telefon skriker. Jag vänder mig om och tror att någon ropar på mej. Det var såklart ingen bakom mig. Jag lägger mig i sängen igen & tar upp telefon och ber min polare att ringa imorgon.
haha så de där va nog de ända jag har å bjuda på. Det är såklart mycket mer men har bara minnesluckor..mvh Capri.
__________________
Senast redigerad av capricreepy 2018-12-04 kl. 15:21. Anledning: (Jo man kan ha lvu tills man är 21 så tro inte att ja är en jävla tolv åring som sitter bakom skärmen. Moderatorer dont come at me)
Citera
2018-12-04, 15:19
  #2
Medlem
HentaiMannens avatar
Den där väggen av text går knappt läsa. Snälla dela in styckena
Citera
2018-12-04, 15:22
  #3
Medlem
capricreepys avatar
Hahahah får väl ta å göra de nästa gång
Citat:
Ursprungligen postat av HentaiMannen
Den där väggen av text går knappt läsa. Snälla dela in styckena
Citera
2018-12-04, 15:49
  #4
Medlem
HentaiMannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av capricreepy
Hahahah får väl ta å göra de nästa gång

Du kan ju redigera befintlig post fram till 16:16 (en timme efter du posta den)
Citera
2018-12-04, 20:47
  #5
Medlem
Parasomnis avatar
Att spy för att du druckit alkohol och snusat som en fjortonåring och är färsk på röka betyder inte att du "sneat" på hasch.. det betyder bara att du intagit mer än vad du tål
Citera
2018-12-10, 04:13
  #6
Medlem
capricreepys avatar
Näää förmodligen inte. Har varit cannabis rökare (om man nu ska kalla det så) i flera års period ocj röker för dey mesta flera gånger per dag då jag har tid.tänkte att de va en kul grej att dela me mig av när jag ”sneade” på det
Citat:
Ursprungligen postat av Parasomni
Att spy för att du druckit alkohol och snusat som en fjortonåring och är färsk på röka betyder inte att du "sneat" på hasch.. det betyder bara att du intagit mer än vad du tål
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback