Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-12-03, 19:55
  #1
Medlem
Tjenare, min käraste far gick bort för ett tag sedan och när vi skulle tömma hans lägenhet fick jag då den här surfplattan. När man startar den så måste man ha en pin-kod, som jag inte har då. Jag kunde alla hans lösenord, men inte siffer-koder..

Läste runt lite här på gamla trådar om hur man kan ”formatera om den” utan att behöva gå in och göra det genom inställningarna. Då skulle man hålla inne av/på knappen och volymknappen samtidigt när den är avstängd, så det gjorde jag. Men nu är det bara som en tänd skärm, som när man startar något och precis innan loggan kommer upp på skärmen så är det bara tänt liksom, så har den varit nu i typ en timme, och jag kan inte stänga av den igen på något sätt, är det någon här som kanske är kunnig och kan tänkas hjälpa till lite? Tack på förhand!
__________________
Senast redigerad av Mosan1 2018-12-03 kl. 20:54.
Citera
2018-12-03, 23:13
  #2
Medlem
Sqeptisks avatar
Gör en websök, finns guider på youtube. Lenovo är lite speciell...ett riktigt dåligt märke faktiskt
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback