Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2018-12-04, 16:04
  #25
Avstängd
Eskil-Praserts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dacdac
nej det vill jag inte påstå. Men bra jävla mycket tätatre! 15 år äldre än henne dessutom!
Enligt mig så ser han ut som en cp-skadad idiot! Smått efterbliven..
Men han har ett eget företag som går jäkligt bra och är nog god för några miljoner!

Exet hämtade ungarna häromdagen i hans bil! En stor ny jäkla Audi-suv!

Men jag är inte bitter...... H O R A!!!!
Du kör en sprillans BMW X5, eller äre en Volvo 245 1977 årsmodell?
Citera
2018-12-06, 12:17
  #26
Medlem
Servals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swebarb
hur ser du ut ens, lång, kort, ölmage osv ?? har du stor snopp ?

Relativt lång, ingen ölmage men inga magrutor heller, storleken på mitt kön har väl egentligen ingen relevans för frågeställningen?
__________________
Senast redigerad av Serval 2018-12-06 kl. 12:26.
Citera
2018-12-06, 14:29
  #27
Avstängd
Eskil-Praserts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Serval
Relativt lång, ingen ölmage men inga magrutor heller, storleken på mitt kön har väl egentligen ingen relevans för frågeställningen?
Klart det har. Stor plånka slår ut stor kuk alla dar i veckan, MEN.....häxan kanske vill göra återbesök i all hemlighet hos den förfördelade.....
Citera
2018-12-06, 15:56
  #28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eskil-Prasert
Klart det har. Stor plånka slår ut stor kuk alla dar i veckan, MEN.....häxan kanske vill göra återbesök i all hemlighet hos den förfördelade.....
Du får antagligen ligga flera gånger med samma kvinnor om du är välutrustad men inte med fler olika kvinnor.
Citera
2018-12-06, 16:56
  #29
Avstängd
Eskil-Praserts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Regnpojken
Du får antagligen ligga flera gånger med samma kvinnor om du är välutrustad men inte med fler olika kvinnor.
I kombination med mycket stor plånka, så står chicksen i kö........Men lever man på soc å sitter i en etta på 28 kvm....Ja då äre bara å hälsa hem...
Citera
2018-12-06, 17:35
  #30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eskil-Prasert
I kombination med mycket stor plånka, så står chicksen i kö........Men lever man på soc å sitter i en etta på 28 kvm....Ja då äre bara å hälsa hem...
Nja ser du väldigt bra ut och är charmig/manuplativ så kan du få tjejer att ta hand om dig.
Bara titta på fängelser där kvinnor skriver beundrarbrev till män som är totala losers med kronofogden flåsandes i nacken..
Logiskt? Nej du kan ha hur dåliga ”stats” som helst men verkar du vara spännande och vild..
Citera
2018-12-06, 19:41
  #31
Avstängd
Eskil-Praserts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Regnpojken
Nja ser du väldigt bra ut och är charmig/manuplativ så kan du få tjejer att ta hand om dig.
Bara titta på fängelser där kvinnor skriver beundrarbrev till män som är totala losers med kronofogden flåsandes i nacken..
Logiskt? Nej du kan ha hur dåliga ”stats” som helst men verkar du vara spännande och vild..
Haru suttit på kåken å sett med egna ögon dessa beundrarbrev?
Citera
2018-12-07, 18:26
  #32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eskil-Prasert
Haru suttit på kåken å sett med egna ögon dessa beundrarbrev?
Nej men det är allmänt känt? Brejvik får ju hur mycket som helst?
Hur ofta får vanliga män brev från kvinnor som skriver att de vill träffas o umgås etc?😀
Ja det är helt galet men det finns kvinnor som tänder på rånare etc speciellt om de är kända.
Citera
2018-12-07, 18:55
  #33
Medlem
Kan du inte tänka själv?
Citera
2018-12-14, 15:32
  #34
Medlem
Du är ful.
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback