Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2018-12-03, 13:06
  #13
Medlem
XX-Ambars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JackDeLarge
Snål utan dess like. Har du bostad i innerstan borde en städerska inte vara jobbig att betala
Snål och snål...det gäller att tänka till ibland vet du. Är du också en av alla Svenskar som är belånade upp till halsen?
Citera
2018-12-03, 13:07
  #14
Medlem
Vladulvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gullfia
Jag behöver en städerska. Vill ej använda Rut eller vad det heter utan vanlig "gammalt" arrangemang med kontanterna på köksbordet. Hur får man tag på en sån.
Inser att det inte finns några svenskar som jobbar som hemstäderska längre, men föredrar en europeisk, helst en polska. Hur kommer man i kontakt med någon sådan?

Sätt in en annons på polska.
Använd Google översättning, eller fråga nån polack.
Citera
2018-12-03, 13:39
  #15
Medlem
JackDeLarges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av XX-Ambar
Snål och snål...det gäller att tänka till ibland vet du. Är du också en av alla Svenskar som är belånade upp till halsen?
Inte ett öre i skuld, har levt smart och har haft tur. Men snål är du, det får du erkänna. Knappast första gången du försöker komma undan så billigt det bara går.
Citera
2018-12-03, 14:36
  #16
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JackDeLarge
Inte ett öre i skuld, har levt smart och har haft tur. Men snål är du, det får du erkänna. Knappast första gången du försöker komma undan så billigt det bara går.
Du har säkert fått några pm med förslag vid det här laget?
Citera
2018-12-03, 18:40
  #17
Medlem
JackDeLarges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LuluBrooksie
Du har säkert fått några pm med förslag vid det här laget?
Inte ett enda.
Citera
2018-12-03, 20:46
  #18
Medlem
gullfias avatar