Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 3
  • 4
2019-01-31, 08:54
  #37
Medlem
Har fått jätteproblem att äta. Jag är hungrig men kroppen vill liksom inte ha maten. Får kväljningar jätteofta

Därav har jag gått av alla orala, borde ha med det att göra då detta inte var ett problem innan så hoppas jag det blir bättre.

Om någon sitter på info eller känt samma sak får ni gärna skriva
Citera
2019-01-31, 09:44
  #38
Medlem
HeadOfBoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gently
Har fått jätteproblem att äta. Jag är hungrig men kroppen vill liksom inte ha maten. Får kväljningar jätteofta

Därav har jag gått av alla orala, borde ha med det att göra då detta inte var ett problem innan så hoppas jag det blir bättre.

Om någon sitter på info eller känt samma sak får ni gärna skriva

Först, angående orena preparat: du kan reagera på något ämne i oljan eller tillsatserna, eller tom själva oljan. Läste om en snubbe som blev av med både pip och högt blodtryck bara av att välja annan tillverkare, och den andra teston fungerade fint för andra.

Magen: jag skulle satsa alla pengarna på att det är de orala. Orala pajar min egen mage fort, men var lite aktsam på det. En hälsokontroll är inte fel. Symptomen kan även vara att tex levern är under hård press och inte fungerar optimalt.
Citera
2019-01-31, 20:56
  #39
Medlem
fnattes avatar
Angående "testofeber"... Jag är gammal intravenös missbrukare och bland oss är det allmänt känt att när man får feber och mår skit efter en injektion så handlar det om för mycket bakterier i lösningen. Så det lär väl vara samma med "testofeber".

Angående aas året runt... Jag går på trt på grund utav att jag har metadon. Så känns ju onödigt med pct. Är det något annat som hindrar mig från att gå på extra testo året runt? Kommer säkert att ha trt livet ut så då är det väk inte så noga hur långa mina kurer är?
Citera
2019-01-31, 21:00
  #40
Medlem
caecos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fnatte
Angående "testofeber"... Jag är gammal intravenös missbrukare och bland oss är det allmänt känt att när man får feber och mår skit efter en injektion så handlar det om för mycket bakterier i lösningen. Så det lär väl vara samma med "testofeber".

Angående aas året runt... Jag går på trt på grund utav att jag har metadon. Så känns ju onödigt med pct. Är det något annat som hindrar mig från att gå på extra testo året runt? Kommer säkert att ha trt livet ut så då är det väk inte så noga hur långa mina kurer är?
Kanske inte i rätt tråd att ställa eller besvara denna fråga. Men om du ändå går på TRT så behöver du aldrig genomföra en PCT. Du kan förlänga kurerna hur länge du vill om vi enbart kollar på nedstängningen.

Men istället blir det relevant att kolla blodvärdena, för att se så inget ser illa ut. Läs på lite om Blast and Cruise på internationella forum så kommer du hitta den information du söker.
Citera
2019-02-01, 10:13
  #41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeadOfBoo
Först, angående orena preparat: du kan reagera på något ämne i oljan eller tillsatserna, eller tom själva oljan. Läste om en snubbe som blev av med både pip och högt blodtryck bara av att välja annan tillverkare, och den andra teston fungerade fint för andra.

Magen: jag skulle satsa alla pengarna på att det är de orala. Orala pajar min egen mage fort, men var lite aktsam på det. En hälsokontroll är inte fel. Symptomen kan även vara att tex levern är under hård press och inte fungerar optimalt.

Tack Boo.

Intressant ang. Oljan och kan tänka mig att det är som du säger

Jag ger upp dom orala helt nu och håller mig till injects.
Citera
2019-02-02, 21:34
  #42
Medlem
Det känns redan bättre efter bara 3 dagar utan orala, skönt. Tror jag har kört lite för mkt lite tätt inpå, blir att hålla sig borta detta året ä bara köra injects.

Så just nu kör bara test, 600 e3d fortfarande. Lär gå ner nät kilo snabbt nu när jag droppat både oxarna å ostrainet. Är sjukt sugen på å testa mk677 för min sömn, har sovit ganska dåligt länge nu. Blir köra det i liquid form isåfall
Citera
2019-02-11, 07:58
  #43
Medlem
Back on track, allt strul med mage kväljningar osv helt borta. Har tappat lite vätska så se faktiskt lite bättre ut nu. Kan också bero att jag ätit ordentligt och musklerna fått tillbax lite tryck.

Vikten är på 114 vilket känns bra. Drog en pizza i lördagskväll och hade riktigt fina ådror på söndagen.

Sömnen har dock varit sådär, därav ska jag införskaffa mig mk677 så fort jag kan, har inte testat det själv innan men fått flera tips av folk som tagit det som säger att det är guld för sömnen. För så fort sömnen börjar funka igen så lär det gå riktigt snabbt framåt
Citera
2019-02-19, 12:22
  #44
Medlem
Har införskaffat mig MK677 nu som jag ska slänga in på kvällarna och hoppas det kommer hjälpa min sömn utan alltför överdriven hunger och vattenvikt. Tänkte jag lägger mig på 20mg innan läggdags sen får jag se om jag behöver öka det sen eller om det blir bra så. Det är från SC
Citera
2019-02-25, 08:59
  #45
Medlem
En vecka på MK677 ungefär nu och hungern är helt sinnesjuk, trodde folk överdrev ang det.

Sömnen är lite bättre men inget extremt.
Citera
2019-02-25, 10:53
  #46
Medlem
caecos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gently
En vecka på MK677 ungefär nu och hungern är helt sinnesjuk, trodde folk överdrev ang det.

Sömnen är lite bättre men inget extremt.
Tråkigt att du inte upplever att sömnen är så förbättrad som för mig. För jag tycker att effekten på sömnen är mer värd än aptiten. Var som jag sa till dig tidigare, första gången sedan jag var barn som jag vaknade innan klockan och var utvilad. Kan ju hoppas effekten kommer snart, men vad jag minns så märktes det bara efter någon dag eller så.

Dragit på dig extra vätska ännu?
Citera
2019-02-25, 11:31
  #47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av caeco
Tråkigt att du inte upplever att sömnen är så förbättrad som för mig. För jag tycker att effekten på sömnen är mer värd än aptiten. Var som jag sa till dig tidigare, första gången sedan jag var barn som jag vaknade innan klockan och var utvilad. Kan ju hoppas effekten kommer snart, men vad jag minns så märktes det bara efter någon dag eller så.

Dragit på dig extra vätska ännu?

Håller helt med dig i ditt påstående Sömnen var ju huvudanledningen till att jag började ta det, men den har ändå blivit bättre som sagt, vaknar mer utvilad än innan men vaknar fortfarande nån gång varje natt. Men det känns som jag får alla effekter man ska få av MK så det verkar ju vara riktigt bra grejer. Kommer bli kul att se vad som har hänt nån månad eller två in

Haha ja mitt ansikte ser nog lite plufsigare ut Svårt att hålla nere maten när man kan äta upp en hel buffe själv, men försöker

Ska lägga in en sidenot att jag kör 30mg innan läggdags, inte 20mg som jag skrev tidigare
Citera
2019-04-03, 08:58
  #48
Medlem
caecos avatar
Sluta slöa nu och ge oss en uppdatering. Var ett tag sedan, är allt bra?
Citera
  • 3
  • 4

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback