Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2018-12-15, 17:03
  #13
Medlem
Thubbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheAlphaandOmega
Har du något förslag på vilken festival som skulle kunna passa på den beskrivningen? För det låter asnice 😁
Det finns många festivaler som kan passa för det.
De store är väl de uppenbara; Boom, Fusion, Ozora t.ex. Men det finns också tusentals mindre. Har hört mycket gott om Mo: Dem (momento demento) men tror de har sålt slut för i år. Runt om i alperna finns en del t.ex i Schweiz (burning mountain, Shankra) och Tyskland (VooV Experience). Sök på "psychedelic festival europe" så kan du säkert hitta en hel del.

Edit: Och vill du åka på ett Burn rekommenderar jag Borderlands i Danmark.
Citera
2018-12-22, 23:34
  #14
Medlem
Callebiltes avatar
Nu trippar jag inte men om jag skulle göra det hade jag velat göra det medan jag dyker vid stora barriärrevet.

Jag älskar känslan av att dyka eftersom om man är på land och tittar på naturen känner jag mig som en åskådare medan när man är i vattnet och är omgiven av fiskar så är man mitt i naturen. Svårt att förklara men hoppas ni förstår vad jag menar.

Är förmodligen inte det smartaste man kan göra att trippar under en dyktur då jag höll på att drunkna av lite vanlig kväveberusning när jag delade med mig av regulatorn till en fisk som jag av någon anledning tyckte såg ut som han ville växelandas med mig.

Men om ja ledsnar på allt så hade detta varit ett spännande experiment.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback