Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-12-01, 23:06
  #1
Medlem
Det verkar ju finnas en hel uppsjö med Tickster och Livenation och Fryshuset och fan och hans moster, om man som huvudstadbo vill se vad för konserter det finns i huvudstaden under året?

Jag eftersöker en sida som konstant i förväg listar ALLA kommande konserter i Stockholm. Finns det en sådan sida?

Gärna där dom delar upp det i två delar, en del för mer kända/större artister, och en del för mindre kända artister.

Mvh
__________________
Senast redigerad av Against-modernity 2018-12-01 kl. 23:21.
Citera
2018-12-01, 23:22
  #2
Medlem
Testat appen Bandsintown?
Citera
2018-12-01, 23:48
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av deathworship
Testat appen Bandsintown?

Jag är inte så förtjust i appar och mobiler, utan föredrar att surfa på datorn. Jag är lite gubbig kanske
Citera
2018-12-02, 01:32
  #4
Medlem
Jag brukar använda https://www.last.fm/sv/events

Men tyvärr har jag funnit på senare år att många event bara listas som events på Facebook, så om man vill va säker på att inte missa mindre spelningar kan man behöva kolla där som komplement.
Citera
2018-12-02, 11:42
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Against-modernity
Jag är inte så förtjust i appar och mobiler, utan föredrar att surfa på datorn. Jag är lite gubbig kanske

Haha, jag kanske skulle tittat närmare på ditt nick. 😬
Citera
2018-12-02, 14:05
  #6
Medlem
wastaahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Against-modernity
Jag är inte så förtjust i appar och mobiler, utan föredrar att surfa på datorn. Jag är lite gubbig kanske

Bandsintown finns ju som hemsida med, sjukt bra. Plockar verkligen upp ALLT + koppling mot spotify så hittar den musik du är intresserad av
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback