Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 8
  • 9
2018-12-04, 11:39
  #97
Medlem
itsurewasntmes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dofterna
Å ena sidan sjukt att få sparken på de grunderna. Å andra sidan bör en "rockfotograf" som inte känner till Jenny Wilson få sparken.
Å tredje sidan finns väl knappast någon mer hardcore feministiskt artist som nått mer framgång i Sverige än Jenny W. Kan tänka mig hur hennes progressiva danstrupp är sammansatt. De kanske inte ens var tjejer.

Håller dock med om att det påstådda övertrampet förmodligen var ett riktigt övertramp. Inte jättesvårt hur en kommentar kan ha låtit med lite mer krydda än vad rockis påstår.
Citera
2018-12-04, 11:54
  #98
Medlem
PingPongGlasss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Balaklava-RU
60-åringen Peder Andersson har en narcissistisk personlighet, egoistisk, manipulativ och fräck utan gränser. Han får väl bli sjukpensionär nu så kan han supa och knarka på våra skattepengar.

citat:

Det låter som något som stämmer in på de flesta människor någon gång eller under en period i livet. Han verkar dock ha varit en duktig fotograf. Som flera i tråden sagt känns det som att flera pusselbitar saknas i Fria Tiders artikel - tvivlar starkt på att PA "fick gå" enkom för en komplimang till dansarna.
Citera
2018-12-04, 18:04
  #99
Medlem
Isolering från kvinnor ny strategi mot falska anmälningar. Män i finansbranschen undviker affärsluncher, möten i enrum, vägrar sitta bredvid kvinnliga kollegor på flyget och bokar hotellrum på olika våningar.

Metod är ett missfoster skapat av neurotiska kärringar och PK media.

Metoo kom till Danmark och dog. I Sverige är det religion.
Citera
2018-12-05, 07:09
  #100
Medlem
Peder lirade in p-rullar för typ 25 år sen. Tycker han behandlade sina kvinnliga motspelare bra. Blev t o m intervjuad av Aschberg i nåt kvällsprogram har jag för mej, där han beskrev en porraktörs dagsschema.
Citera
2018-12-05, 10:33
  #101
Medlem
Trivials avatar
Stor anledning till varför man aldrig ska ge kvinnor komplimanger längre, och i så stor utsträckning som möjligt undvika dom.

Citat:
Ursprungligen postat av PeteHung
Den här jävla metoo-grejjen har tagit landet överstyr.
Att ragga på tjejer är numer helt uteslutet, hela tiden, om man inte vill bli uthängd som äckel. Helt sjukt.

Känns som att tjejer som VILL ha uppmärksamhet i framtiden kommer att få be om det. "Okej mr man, du FÅR ragga på mig".
Alternativt kommer det skrivas in i någon lag. Typ, "samtyckeslag för ragg på krog". Bizarrt delux.

Trist. Men jag anar att det kommer bli "Okej mr man, kan du snälla ragga på mig?".

Och förresten, fyfan va tragiskt att som artist bli kallad en Metoo-artist. Det om något är ju kränkande.
__________________
Senast redigerad av Trivial 2018-12-05 kl. 10:41.
Citera
2018-12-05, 14:38
  #102
Medlem
Ankdammsmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Balaklava-RU
60-åringen brukade sitta på restaurang Kungshallen halva dagarna och dricka starköl. Enligt vad som sägs i Gävle är han en mycket udda person. Han hade en liten söt thailändska i flera år, nu lär intresset ha gått över till annat kön. Han är känd knarkare, amfetaminmissbrukare bl.a. Han beter sig som om hela värden snurrar runt honom.
Citat:
Ursprungligen postat av Scumbag666
Peder lirade in p-rullar för typ 25 år sen. Tycker han behandlade sina kvinnliga motspelare bra. Blev t o m intervjuad av Aschberg i nåt kvällsprogram har jag för mej, där han beskrev en porraktörs dagsschema.

Låter som en intressant karaktär. Mediemänniskor är ofta sleaziga och han verkar tillhöra övre kvartilen.
Citera
2018-12-07, 17:33
  #103
Medlem
Paijters avatar
MittMedia försökte köra ett sparpaket nu i höstas där man ville frångå sist in, först ut. Misstänker att mejlet var en ursäkt för att göra sig av med honom. Jag ringde honom i söndags och pratade en timme med honom. Jenny Wilson skrev under mejlet men hon känner inte till någonting om något drev i sociala medier.
Citera
  • 8
  • 9

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback