Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-12-01, 12:46
  #1
Medlem
Fittheligeandes avatar
Rapmusic har ofta väldigt sexistiska låttexter där det förekommer fraser som "fucking sluts" och "fucking hoes" hit och dit. Men man hör aldrig feminister klaga över detta. I och med att majoriteten av alla rapartister är svarta så har de väl frikort. Dels för att vara svart ger en många offerstatuspoäng. Samt att fittsafterna säkert rinner på många feminister när de tar del av denna sorts musik. Skulle vita män göra liknande låttexter så skulle det bli ett jävla liv.
Citera
2018-12-01, 12:54
  #2
Avstängd
iAmLanes avatar
Jag vet exakt vad du menar och jag fattar det inte alls!

Kommer ni ihåg kvinnan som "gick genom new york under 10 timmar" och smygfilmade alla "sexistiska" kommentarer hon fick? Hon fick seriöst mottaga säkert 10 kommentarer och jag ska nu dra ut vissa av dom, känsliga läsare varnas:

Det blev ett jävla ramaskri och varje fittbärande fitta fick raseriutbrott en efter en. Vi behöver FEMINISM, vi kvinnor är KRÄNKTA, män måste ta sitt ANSVAR, KVINNOR FAR ILLA AV ERA SEXISTISKA KOMMENTARER!!!!!!!!!!

Och sedan? Sedan går dom in på Spotify och lyssnar på Lil Wayne när han pratar om hur horor ska suga hans negerkuk, get on ur knees and please me bitch ey nigga suck my dick fuck u girl ey nigga girl fuck u nigga bitch.

Ja, vad fan vill ni egentligen? Jag har lärt mig att jag inte kan säga "Ha en bra dag" till vem som helst eftersom mottagaren till kommentaren kanske tror att jag precis var på väg att våldta h*n, jag får inte hålla upp dörren för kvinnor eftersom det är ett subtilt meddelande som säger "Heh... jag är en man, du är en kvinna, du kan säkert inte öppna dörren själv, så jag håller upp den för diggggg aaaah, svaga jävel, jag ser ner på dig, kvinna fitta kuk". Samtidigt får jag dock lyssna på musik där dom (som du säger, TS) säger väldigt kränkande saker om kvinnor och där det ofta står en man i centrum och 20 nakna kvinnor ska dansa och tillfredsställa honom.

Jag ser inget problem med att flörta, oavsett om det är kvinna till man, man till kvinna eller samma kön till samma kön. Jag har inga som helst problem med att hålla upp dörren för någon, skulle en feminist seriöst börja bråka om det så skulle jag sätta hennes huvud mellan och slå igen dörren tills hela hennes förbannade kropp inte ens liknar en kropp längre.

Feminister orsakar så jävla mycket smärta för oss vanliga män.
Citera
2018-12-01, 15:52
  #3
Medlem
Bullfettas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fittheligeande
Rapmusic har ofta väldigt sexistiska låttexter där det förekommer fraser som "fucking sluts" och "fucking hoes" hit och dit..
..Skulle vita män göra liknande låttexter så skulle det bli ett jävla liv.


Jovisst, men vi kvinnor (vitrasiga) gillar i första hand den välutrustade afrikanske rapparen och oftast låtsas vi bara att vi gillar deras musik. Det är själva sexigheten när det dinglar en stor batong i brallan på DJ:n som är poängen.

Om en vit man har över 30cm penis i stånd, så tycker jag faktiskt att det är OK om han sjunger om våldtäkter och påsättningar som afrikanerna gör. Eminem lär vara hyfsat välutrustad för att vara en vit kille, så han får gärna rappa mer knulltexter om han vill.
Citera
2018-12-01, 17:32
  #4
Medlem
Fittheligeandes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bullfetta
Jovisst, men vi kvinnor (vitrasiga) gillar i första hand den välutrustade afrikanske rapparen och oftast låtsas vi bara att vi gillar deras musik. Det är själva sexigheten när det dinglar en stor batong i brallan på DJ:n som är poängen.

Om en vit man har över 30cm penis i stånd, så tycker jag faktiskt att det är OK om han sjunger om våldtäkter och påsättningar som afrikanerna gör. Eminem lär vara hyfsat välutrustad för att vara en vit kille, så han får gärna rappa mer knulltexter om han vill.

Precis! Ni predikar de feministiska värderingarna i de situationer det gynnar er.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback