Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-11-30, 07:10
  #1
Medlem
Rop på hjälp, men ingen nödställd anträffad:
Citat:
2018-11-29 16:16
Polisen i Stockholms län har en pågående insats angående efterforskning av försvunnen person, efter att larmare hört rop på hjälp från Vallentunasjön som är isbelagd. Sjöfartsverkets räddningshelikopter bistår polisen i eftersöket.
Citera
2018-11-30, 12:26
  #2
Medlem
Otrevligt. Hoppas vederbörande kommer till rätta, även det ju tyvärr lär vara för sent rörande ett räddande av livhanken. :/
Citera
2018-12-02, 22:51
  #3
Medlem
Det kan väl ändå inte vara någon fullt bemedlad själ som gått ut på sjön (bor själv nära) efter minusgrader onsdag/halva torsdagen och trott att det var en bra idé? Suicid, diagnos som kräver uppsyn eller fake.
Citera
2018-12-12, 10:21
  #4
Medlem
Av en händelse så var jag på plats vid Vallentunasjön, närmare bestämt vid Gustavs udde, 28 nov kl. 10:15. Det var 10-11 bilar parkerade där då, vid rastplatsen. Ett par i 35-40 årsåldern anlände precis vid min ankomst och de snörde på sig sina långfärdsskridskor (om man snör dem numera?). Jag har själv en fobi mot att gå på is, så jag åkte därifrån då jag inte kunde beskåda eländet.

Finns inget i de lokala medierna om någon olycka eller saknad person.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback