• 13 013 online
  • 1 213 596 medlemmar
  • 62 603 622 inlägg
2018-11-30, 00:11
Medlem
Hej flashback! Har nyligen träffat en tjej jag blivit helt förälskad i. Allt med henne är perfekt förutom en sak.
Hon har varit mycket deprimerad innan i livet och först när vi träffades pratade vi aldrig om droger, men efter ett tag berättade hon att hon brukar röka hasch.

Hon har försökt säga till mig att det är helt ofarligt osv och jag vet vad det har för positiva och negativa effekter.

Men ändå så stör jag mig väldigt mycket på att hon fortsätter röka på fastän jag sagt till henne att jag inte gillar det....
Är jag för mesig eller borde jag säga till på skarpen? MVH Piteamannen
Citera
2018-11-30, 00:13
Medlem
Yahnoovass avatar
Hur ofta röker hon ens? Om inte ofta, låt henne. Varför skulle det påverka dig?
Citera
2018-11-30, 00:14
Medlem
lacklustermasons avatar
Vad är det för fel på sådana som dig och 90% av män i det här jävla pisslandet? Ni är så pass feminiserade. Jävla hen-män. Säg åt henne att ge fan i det där, lyssnar hon inte så slutar du höra av dig. Done. Lyssnar hon inte på dig så är hon ändå inget att ha.
Citera
2018-11-30, 00:15
Medlem
Yahnoovass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lacklustermason
Vad är det för fel på sådana som dig och 90% av män i det här jävla pisslandet? Ni är så pass feminiserade. Jävla hen-män. Säg åt henne att ge fan i det där, lyssnar hon inte så slutar du höra av dig. Done. Lyssnar hon inte på dig så är hon ändå inget att ha.

fan va manlig du är

Men ja, lite sant. Har ni olika livsstilar så gå vidare bara. Finns fler som matchar dig bättre
Citera
2018-11-30, 00:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Yahnoovas
fan va manlig du är

Men ja, lite sant. Har ni olika livsstilar så gå vidare bara. Finns fler som matchar dig bättre

Vi passar väldigt bra ihop faktiskt. Delar många intressen m.m, men förstår inte varför hon inte kan låta bli. Det enda svar jag får är att jag då inte får dricka alkohol fastän det alltid är hon som vill ut och dricka
Citera
2018-11-30, 00:22
Medlem
Yahnoovass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Piteamannen
Vi passar väldigt bra ihop faktiskt. Delar många intressen m.m, men förstår inte varför hon inte kan låta bli. Det enda svar jag får är att jag då inte får dricka alkohol fastän det alltid är hon som vill ut och dricka

Varför är du emot det?

Jag är neutral i det hela, vem fan bryr sig om rökat om hon ändå bär sig.
Om du ogillar det så mycket, testa säga skarpt då, om det inte funkar, gå vidare
Citera
2018-11-30, 00:26
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av lacklustermason
Vill ts bli dumpad av flickvännen så gör han som incelmason här förespråkar.
Citera
2018-11-30, 00:39
Medlem
stukads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Piteamannen

Hejsan. Jag har träffat några brudar i mina dagar och kan säga dig att det kommer inte funka om du inte kan få henne ens att ta en paus.
Det är inte så farligt i sig att röka cannabis men har hon anlag eller redan är deprimerad och kanske lite psykotisk så kommer cannabisen förstärka dessa känslor och hon kommer må sämre...om hon verkligen gillade dig så skulle hon inte behöva röka mer än enstaka på helgen kanske eftersom hon kan fylla sitt tomma mörka hål med något annat än cannabis . Kan hon inte hejda sig så säg hejdå
Citera
2018-11-30, 00:43
Medlem
ruttenfimps avatar
Fan ska du lägga dig i det för? Så länge hon sköter sitt liv är det väl inget problem om hon tar en holk ibland din jävla fjolla. Det här är typiskt brud beteende skulle aldrig stå ut med en sån.
Citera
2018-11-30, 00:56
Medlem
qztars avatar
Vad är problemet med att hon röker?
Citera
2018-11-30, 00:57
Avstängd
JagBlirVansinnigs avatar
Om det är viktigt för dig att hon slutar knarka och hon inte respekterar det så får du gå vidare och hitta en annan tjej som inte knarkar, enkelt!
Citera
2018-11-30, 00:59
Medlem
Låt henne röka. Se bara till så att du inte blir indragen i det.
Citera