Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2019-01-10, 16:42
  #49
Medlem
Karlitoz2s avatar
Ny update:
https://www.rockstargames.com/newswi...ne-Beta-Update
Citera
2019-02-18, 23:25
  #50
Medlem
om man räknar med rockstar så kommer det nog laser vapen och flygande hästar snart inom en överskådlig framtid eller?
Citera
2019-04-07, 12:26
  #51
Medlem
Koodas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av asdfghjklzxcvbnm
Alltså om SP delen är en klar 10a är fan MP en lika klar 0a. Hur fan tänkte rockstar här. Hur kul är det att rida runt och spela när andra bara rider runt och dödar och irriterar en? Varför har man inga speciella rum för dessa som vill härja runt och sen ha safe rooms för oss som bara vill spela normalt. Är ju fullskaligt kaos hela tiden man försöker göra något. Typ titta in sina ranks eller bucket rewards sen knäpper någon skallen på en. Eller vara och sälja hos butchern sen pang. Död. Totalt jävla urusel. Kommer bli en lång och frustrerande väg till rank 50.

13 minuter, det är hur länge du skulle ha klarat dig i vilda western. Jag är en person som skjuter först och ställer frågor senare, ska du stå med kartan får du fan visa respekt!

Online smyger jag runt som en assassin. Masken på, och flink med kniven. Dyker fram från en buske och BAM!! Pump action Shotgun...

Var beredd på döden. Jag kan vänta på lur bakom varje hörn, precis som hemma i Gränby...
__________________
Senast redigerad av Kooda 2019-04-07 kl. 12:52.
Citera
2019-04-07, 12:38
  #52
Medlem
Koodas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vidarquintar
om man räknar med rockstar så kommer det nog laser vapen och flygande hästar snart inom en överskådlig framtid eller?

Om du syftar på att Rockstar™ borde göra ett Space Western inom en snar framtid? Damb right!
Citera
2019-04-12, 09:31
  #53
Medlem
Shit vad det gnälls. Det här är det bästa multiplayer open world som finns. Så otroligt vackert. Njuuut istället!
Citera
2019-04-20, 18:57
  #54
Medlem
who-s avatar
Nån idé att köpa detta? Liten rea på Playstation store. Vill gärna höra vad ni tycker och tänker.

Bless
Citera
2019-04-20, 21:01
  #55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av who-
Nån idé att köpa detta? Liten rea på Playstation store. Vill gärna höra vad ni tycker och tänker.

Bless
Single player är värt det men multiplayer är en annan fråga
Citera
2019-04-20, 21:53
  #56
Medlem
who-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vidarquintar
Single player är värt det men multiplayer är en annan fråga

Okey.

Hur är multiplayer då?

Tack för svar det uppskattas.
Citera
2019-04-28, 08:25
  #57
Medlem
Distruktions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av who-
Okey.

Hur är multiplayer då?

Tack för svar det uppskattas.

Tråkigt, oinspirerande, ofärdigt etc. Inte värt att lira förrens om ett år eller ännu längre när det är färdigpatchat.

Singleplayer är dock väldigt bra och kommer att hålla dig upptagen i många timmar.
Citera
2019-04-28, 13:08
  #58
Medlem
who-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Distruktion
Tråkigt, oinspirerande, ofärdigt etc. Inte värt att lira förrens om ett år eller ännu längre när det är färdigpatchat.

Singleplayer är dock väldigt bra och kommer att hålla dig upptagen i många timmar.

Okey Nice tack för svar.
Låter ju riktigt segt att multiplayer är så kasst.
Hoppas dom kommer fixa det snart.
Jo har hört gott om story mode så jag kanske ger spelet en chans. Vi får se.
Citera
2019-04-28, 22:45
  #59
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av who-
Okey Nice tack för svar.
Låter ju riktigt segt att multiplayer är så kasst.
Hoppas dom kommer fixa det snart.
Jo har hört gott om story mode så jag kanske ger spelet en chans. Vi får se.

Problemet i sig ligger inte i multiplayer delen, utan i att de har lagt allt krut på att göra världen för stor och...I min mening tråkig.

Story mode är väldigt bra men världen blir lika det tråkig efter ett tag även där, det är hela tiden något som saknas när man spelar RdR2 och i mitt tycke så är det en själ som saknas
Citera
2019-06-13, 13:09
  #60
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ondahamstern
Problemet i sig ligger inte i multiplayer delen, utan i att de har lagt allt krut på att göra världen för stor och...I min mening tråkig.

Story mode är väldigt bra men världen blir lika det tråkig efter ett tag även där, det är hela tiden något som saknas när man spelar RdR2 och i mitt tycke så är det en själ som saknas

Exakt, exakr. Det är väldigt påtagligt att något saknas.. allt känns väldigt platt på något konstigt sätt (även fast de försökt med motsatsen).

Marken med gyttjepölar var imponerande dock men det räcker inte.

Att rockstar försökte lura oss i början av sp med att vagnen gick sönder var föga till hjälp för att göra världen levande.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback