Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2018-11-29, 22:24
  #25
Medlem
Svarta-Skatans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av junkbord
Och där var det tack och hej för malmö i EL.

Eller inte....
Citera
2018-11-29, 22:36
  #26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svarta-Skatan
Eller inte....

Vilket jävla inhopp av Antonsson. Nu ska de bara dra ballen genom gruset in i kaklet! Rosenberg ska fan avgöra!
Citera
2018-11-29, 22:43
  #27
Medlem
junkbords avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brille68
Vilket jävla inhopp av Antonsson. Nu ska de bara dra ballen genom gruset in i kaklet! Rosenberg ska fan avgöra!

Har inte han varit jävligt bra senaste tiden?
Varför fick han inte starta?
Citera
2018-11-29, 22:53
  #28
Medlem
Helt annat Malmö med Antonsson.

Måste vinna borta mot Besiktas i sista, det lär man inte fixa. Besiktas övertidsmål avgjorde.
Citera
2018-11-29, 22:57
  #29
Medlem
JayGatsbys avatar
Inte illa att vända 0-2 till 2-2 mot Genk. Grattis Malmö.
Citera
2018-11-29, 23:01
  #30
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frankkk
Helt annat Malmö med Antonsson.

Måste vinna borta mot Besiktas i sista, det lär man inte fixa. Besiktas övertidsmål avgjorde.

Det lär bli svårt, fast jag håller Genk som ett bättre lag. Publiken i Turkiet är ju jobbig men de blir otålig om MFF håller oavgjort en bit in i andra.
Citera
2018-11-29, 23:20
  #31
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av bagarn29
Det lär bli svårt, fast jag håller Genk som ett bättre lag. Publiken i Turkiet är ju jobbig men de blir otålig om MFF håller oavgjort en bit in i andra.

Besiktas är klara vid kryss.

Ett sånt amatörmässigt försvarsspel Genk uppvisade efter 2-0. Okej vi leder, är klara för avancemang och spelar en tuff bortamatch. Ska vi inte trycka upp laget ännu högre och chansbryta istället för att försvara ledningen?

Jag insåg varför jag inte gillar belgisk fotboll. Så otroligt överskattad. Offensivt är de grymt skickliga men defensivt är de fruktansvärt naiva. Rätt åt dem att de blev straffade för det.
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback