Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 3
  • 4
2018-11-29, 21:15
  #37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av note-it
Räkna ut det själv, din lata jävel. Det finns Google.
Vi har hur många arbetslösa Blattar som helst, varför behöver vi fler? Jag glömde de muhammedanska
synpunkter vilket du stödjer.
Citera
2018-12-01, 09:01
  #38
Medlem
note-its avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svartekaptenen
Vi har hur många arbetslösa Blattar som helst, varför behöver vi fler? Jag glömde de muhammedanska
synpunkter vilket du stödjer.
Ja du vad tror du själv? Vad händer när du och jag inte finns? Vad händer om 20 år? Vem vet vad framtiden för med sig. Håll inte på som rasisterna gör och fördöm. Det blir bara löjligt.
Citera
2018-12-01, 09:17
  #39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av note-it
Ja du vad tror du själv? Vad händer när du och jag inte finns? Vad händer om 20 år? Vem vet vad framtiden för med sig. Håll inte på som rasisterna gör och fördöm. Det blir bara löjligt.
har du upplevt att någon nära dig blivit mördad i ett terrordåd? jag har så snacka inte med mig
om tolerans.
Citera
2018-12-01, 09:39
  #40
Medlem
note-its avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svartekaptenen
har du upplevt att någon nära dig blivit mördad i ett terrordåd? jag har så snacka inte med mig
om tolerans.
Vem mördade Engla? Var kom han ifrån? Det finns en sida av alla mynt.
Citera
2018-12-01, 19:17
  #41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av note-it
Vem mördade Engla? Var kom han ifrån? Det finns en sida av alla mynt.
Nej det finns det icke, Engla mördades av en sinnesjuk idiot men har var inte en terrorist, en terrorist
har politiska mål men uppenbarligen har du inga problem med muhammedanska terrorister, hur kan det komma sig?
Citera
2018-12-01, 20:07
  #42
Medlem
note-its avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svartekaptenen
Nej det finns det icke, Engla mördades av en sinnesjuk idiot men har var inte en terrorist, en terrorist
har politiska mål men uppenbarligen har du inga problem med muhammedanska terrorister, hur kan det komma sig?
Jag menar att det inte gäller alla muslimer.
Citera
2018-12-01, 21:10
  #43
Medlem
Ola Schuberts avatar
Jo, Danmark tar emot några tusen flyktingar om året bara. Det skulle iof inte vara något större problem om man lyckades locka till sig tillräckligt många arbetskraftsinvandrare. Men man gör inte det. Danmark är i samma sits som Finland var för maximalt tio år sedan. Befolkningen ökar m.a.o inte lika snabbt som tidigare. Särskilt med tanke på att Danmark har en så lite andel 0-14 åringar. Detta banar vägen för en ytterst allvarlig demografisk katastrof längre fram. Men så länge som Danmarkts befolkning ökar med mer än 25 000 personer om året, så kommer jag inte att skriva någon specifik tråd om Danmarkts demografiska situation. Än så länge så har Danmark också en lägre andel 65+ are än Sverige, även om gapet sluts snabbt.

Och bra mycket längre kommer det att dröja innan Norge hamnar i demografisk knipa. Orsaken är, givetvis, att Norge, tidigare, tog emot ett stort antal invandrare, såväl flyktingar som arbetskraftsinvandrare.

Men i sak har faktiskt Rasmussen rätt: Istället för att EU blir helt paralyserat av de olika ståndpunkterna i flyktingfrågan bör de länder som inte vill ta emot flyktingar bidra på annan sätt, t.ex. genom EU:s gränsbevakning, och, ännu hellre, driva flyktingläger, (i praktiken enklare städer), i t.ex.Tunisien, där flyktingar kan söka asyl till Europa. Det hela bör drivas av EU.
Citera
2018-12-01, 21:25
  #44
Avstängd
bajssmakarskitbras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ola Schubert
Jo, Danmark tar emot några tusen flyktingar om året bara.

Idiot!

https://www.dr.dk/ligetil/ligetil-pa...danmark-i-2060

https://www.dr.dk/nyheder/politik/in...liarder-i-2015
Citera
2018-12-02, 05:12
  #45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av note-it
Jag menar att det inte gäller alla muslimer.
Nej bara de flesta. De flesta muhammedaner har inga problem med religiös terrorism.
Citera
  • 3
  • 4

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback