Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-11-29, 00:59
  #1
Medlem
Hallådär. Nu äre såhär va. Jag är en grabb på 22 år, här kan man ju säga att man är missbrukar tunga droger och det är lugnt.
Hur som helst, har gått dagligen på minst 8mg sub. Har dragit massa ladd ikväll basregeln bland droger är ju att man inte blandar + och - så att säga.
Vad tror ni? jag känner ett tryck i bröstet, nyper i hjärtat typ. sen har jag hjärtklappning och hög puls.
svettas som en gris så vettifan vart de här slutar.
Vågar man liksom gå o lägga sig, eller lär man aldrig vakna då eller?
Citera
2018-11-29, 01:45
  #2
Medlem
Yahnoovass avatar
Nejdå det är nog ingen fara. Frågan är, kan du sova med all rus?

Ta det lugnt med drogerna, respektera de. Förstår inte varför många kastar i sig allt samtidigt. Njut av det ena och sen det andra. Era giriga jävlar
Citera
2018-11-29, 02:36
  #3
Medlem
DR-Drunks avatar
Bara att köra på med Subutex och Kokain =) njut av livet
Citera
2018-11-29, 02:59
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Yahnoovas
Nejdå det är nog ingen fara. Frågan är, kan du sova med all rus?

Ta det lugnt med drogerna, respektera de. Förstår inte varför många kastar i sig allt samtidigt. Njut av det ena och sen det andra. Era giriga jävlar

Haha nja det går inge vidare! vänder och vrider på mig bara!
Alltså jag går ju på Subutex dagligen så det tar jag direkt när jag vaknar
sen helt plötsligt blev det tal på att köra ladd =)
får se om ja vaknar imorrn borde ju va lungt vafan

Citat:
Ursprungligen postat av DR-Drunk
Bara att köra på med Subutex och Kokain =) njut av livet

Haha eller hur
Citera
2018-11-29, 03:31
  #5
Medlem
rave-rookies avatar
Njaa låter som en avtändning kommer in nu. Ska du köra vidare så kommer du falla i hårdare avtändning o väggarna kan börja tala med dig så kör på egen känsla.
Citera
2018-11-29, 10:09
  #6
Medlem
Finns ingen basregel i pundning, bara rekommendationer.

Speedballs är jävligt vanligt och dom beter sig exakt som vanliga pundare o dör inte i högre grad än vanliga horse eller meta pundare t.ex.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback