Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2018-11-28, 23:49
  #13
Medlem
Garvar av denna tråd och tänker på en del konstiga trådar man sett

Jag brukar garva åt trådar som tar upp dumma saker och ändå ser seriösa ut. Typ "köpte bananer - alla var bruna!" Eller "Ikeas jv*a papperspåsar!"
Citera
2018-11-28, 23:53
  #14
Medlem
Dofternas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gnomegirl
Jag undrar om du inte tänker på en av mina favoritgalningar: "Bukfetma"
Han/hon brukade ha för vana att helt omotiverat slänga ur sig ett "Hej Basalorum!" Samt även ofta börja sina meningar med ett rungande "Ja!" vilket jag fann oerhört komiskt.

Tyvärr är han/hon nog bannad då jag inte sett några inlägg från denna användare på mycket länge.


MVH/Gnomegirl.

Ej bannad. Jag väntar på Bukfetmas återkomst varje dag, Bukfetma är världens bästa människa.
Citera
2018-11-28, 23:54
  #15
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av impasto
Det kanske är just det som gör det extra roligt för mig, att veta att det sitter sura medlemmar och moderatorer som blir ilskna av "tramset"

Precis och det skålar vi för!
Citera
2018-11-29, 00:04
  #16
Medlem
2560ps avatar
Haha, ja det dyker ju upp en del guldkorn ibland

Här har vi en, i mitt tycke, mästare: https://www.flashback.org/find_threa...?userid=546236

Nästan varenda trådstart är fenomenal. Det finns dessutom ett rikt persongalleri som återkommer då och då, t.ex Doktor Sahlgren och TS homosexuella son.
Citera
2018-11-29, 00:11
  #17
Medlem
HotPopcorns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dofterna
Ej bannad. Jag väntar på Bukfetmas återkomst varje dag, Bukfetma är världens bästa människa.

Ja!

Det har du alldeles rätt i. Bukfetma bör skärpa sig och komma med i matchen igen. Tjoflöjt vad det skulle lyfta stämningen här inne på forumet.

Bukfetmas inlägg hör nog till bland de roligaste jag läst på detta forum. Enormt underhållande.
Citera
2018-11-29, 20:47
  #18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2560p
Haha, ja det dyker ju upp en del guldkorn ibland

Här har vi en, i mitt tycke, mästare: https://www.flashback.org/find_threa...?userid=546236

Nästan varenda trådstart är fenomenal. Det finns dessutom ett rikt persongalleri som återkommer då och då, t.ex Doktor Sahlgren och TS homosexuella son.

Hemsökt Sjöskumspipa. Underbar trådstart!!
Citera
2019-02-02, 14:05
  #19
Medlem
Tryckkokarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av impasto
Det kanske är just det som gör det extra roligt för mig, att veta att det sitter sura medlemmar och moderatorer som blir ilskna av "tramset"
EXAKT!
Tramset i sig är inte speciellt kul egentligen, det riktigt roliga är att andra sitter och förfärar sig över vad som skrivs
Citera
2019-02-05, 13:21
  #20
Medlem
Mulla Krekars avatar
Jag minns nån tråd, tror den låg i Olyckor o katastrofer...
(FB) Fick Parisetornet i arsel

Det roliga var ju att TS kallade det för "Parisetornet", det ingår väl i allmänbildningen att veta att det heter Eiffeltornet...

Annars är det ju mest trist, typ...
(FB) Åt en blodig tampong - misstog den för godis
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback