2018-11-28, 11:16
Medlem
BadBadGirls avatar
När jag var fem år förstod jag att jag skulle få problem med min sexdebut. Jag kunde inte rulla tillbaka förhuden över ollonet. Vid läkarundersökningen i ettan och sjuan kollar de om man kan. Kan man inte blir det operation, omskärelse. Jag passerade omärkt mot alla odds. Alltså hade jag förhudsförträngning när jag gjorde lumpen vid tjugo. Då skulle man ha läkarundersökning igen men de hade slutat kolla penis det året. När jag satt i fängelse på Kumla tände jag huden under tre månader och lyckades så småningom onanera med fullt stånd med huden helt tillbakadragen. Nu har jag låtit det gå tillbaka då jag inte haft sex på flera år. Det elastiska har gjort att jag har lindrig förträngning igen. Dock har jag tänjt igen och når resultat. Det handlar om ett trauma. Därför skriver jag under psykiatri. Kan nämnas är att jag har diagnosen paranoid schizofreni.
Senast redigerad av BadBadGirl 2018-11-28 kl. 11:39.
Citera
2018-11-28, 12:03
Medlem
Noose..s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BadBadGirl
När jag var fem år förstod jag att jag skulle få problem med min sexdebut. Jag kunde inte rulla tillbaka förhuden över ollonet. Vid läkarundersökningen i ettan och sjuan kollar de om man kan. Kan man inte blir det operation, omskärelse. Jag passerade omärkt mot alla odds. Alltså hade jag förhudsförträngning när jag gjorde lumpen vid tjugo. Då skulle man ha läkarundersökning igen men de hade slutat kolla penis det året. När jag satt i fängelse på Kumla tände jag huden under tre månader och lyckades så småningom onanera med fullt stånd med huden helt tillbakadragen. Nu har jag låtit det gå tillbaka då jag inte haft sex på flera år. Det elastiska har gjort att jag har lindrig förträngning igen. Dock har jag tänjt igen och når resultat. Det handlar om ett trauma. Därför skriver jag under psykiatri. Kan nämnas är att jag har diagnosen paranoid schizofreni.
(FB) Ingrepp vid trång förhud (omskärelse)

Här hittar du nog allt som handlar om trång förhud
Citera
2018-11-28, 12:04
Medlem
kalkryggars avatar
Gå till vårdcentralen och gnäll om det så kommer dom att skicka dig till en farbror med skalpell i handen som cuttar upp det så du kan rulla skinn fritt i all glädje.

Det låter som att du inte har jättetrångt och jag har en vän som hade samma som dig. Han var noga med att påpeka att han ville ha kvar lite så han kunde rulla skinn under njutning och behålla så mycket känslighet som möjligt.

Let's do it!
Citera
2018-11-28, 12:18
Medlem
flaskborstes avatar
Väldigt enkelt ingrepp. Jag har en polare som fixade sin förhud själv med xylocainsalva och ett rakblad.
Annars så är det lokalbedövning och en klipp med en sax på närmaste vårdcentral. En vecka 10 dagar efter kan du börja använda kuken till det den är till för.
Citera
2018-11-28, 12:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flaskborste
Väldigt enkelt ingrepp. Jag har en polare som fixade sin förhud själv med xylocainsalva och ett rakblad.
Annars så är det lokalbedövning och en klipp med en sax på närmaste vårdcentral. En vecka 10 dagar efter kan du börja använda kuken till det den är till för.

Hur fan vågar man göra det själv?
Citera
2018-11-28, 12:30
Medlem
flaskborstes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MO0nsHinE
Hur fan vågar man göra det själv?

Huden är ju tunn och det går att använda salvan som bedövar rätt igenom. Sedan bara ett snitt på 3-5mm. Det handlar ju inte om en hel omskärelse där man avlägsnar förhuden utan enbart om att göra öppningen för ollonet större. På VC vet jag att de drar upp förhuden och gör ett "klipp" från kanten och in, alltså inte klipper bort en bit.
Citera
2018-11-28, 12:31
Medlem
F.B.Dases avatar
Men för helvete! Sluta lida. Fixa det bara. Verkar inte vara så allvarligt eftersom du kan rulla tillbaka med lite vilja, våld och vaselin. Behövs förmodligen inte en omskärelse i ordets egentliga betydelse utan det räcker förmodligen med ett litet klipp i kanten. Knappast mer än lokalbedövning. Är själv riktigt omskuren av samma skäl. Trång förhud är en plåga. Fick det fixat när jag var 16, finns ingen anledning att låta bli.
Senast redigerad av F.B.Dase 2018-11-28 kl. 12:35. Anledning: Fan fan fan! Särskrivning.
Citera
2018-11-28, 14:00
Medlem
BadBadGirls avatar
Det löser sig. Jag låter huden vara bakom ollonkanten hela tiden snart. Då tänjs det sista. När jag var liten tills jag var över tjugo var det så trångt att man såg zero av ollonet, hur man än drog i kuken.
Citera
2018-11-28, 18:00
Medlem
BadBadGirls avatar
Om detta är så vanligt så att en läsare redan känns vid problemet och två har hört om vänner som löst det själv, borde det då inte gå att diskutera det i samband med skolläkar undersökningarna till exempel? Eller en skolhälsodag? Här kan jag dra lösning efter lösning och det enda som kan hända är att jag stukar ett finger i tangentbordet. Det ligger för mycket tabu i det. Därför fick jag ett trauma. Houston, vi har ett problem!

Önskar jag kunde dra en annan lösning, upp i pumpen
Senast redigerad av BadBadGirl 2018-11-28 kl. 18:02.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in