Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2018-11-28, 23:09
  #13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AnkAnus
Gaupe gillar det, så varför skulle inte andra kunna göra det...

Jag får helt enkelt prova försiktigt å höra om hon gillar det 🤔

Haha jag uppfattade inte att Gaupe var snippbärare helt ärligt så är det första gången jag hör någon uppskatta det
Just oralsex är inte riktigt min grej längre iaf inte att få, då ska det vara jäkligt basic. Gärna jag på alla 4a och patnern under men nej, alltså har träffat 1 eller 2 som vet vad man ska göra där nere. Resten vispar runt med tungan som en kåt terrier, suger på saker, försöker pressa in tungan i alla möjliga hål, använder tänderna. Det värsta var nog en snubbe som gnagade på klittan och pressa in tummen i röven och trodde att han gjorde ett super jobb
Citera
2018-11-29, 03:46
  #14
Medlem
En facesitting slår allt
Då kan både mannen o kvinnan styra lite som man vill o du kommer åt att smeka kvinnans bröst o kropp samtidigt
Citera
2018-11-29, 21:55
  #15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rickebus
En facesitting slår allt
Då kan både mannen o kvinnan styra lite som man vill o du kommer åt att smeka kvinnans bröst o kropp samtidigt
nice att veta att fler gillar å facesitta snubbar.
Jag gillar att bli facesittad å tjejen gillar att sitta
Citera
2018-12-03, 12:27
  #16
Medlem
Det viktigtaste som killar måste lära sig är att sluta skifta så ofta mellan olika rörelser.
Hitta något som hon verkar gilla och gör samma sak i flera minuter, håll inte på att byta rörelse för då hinner hon inte vänja sig alls.
Citera
2018-12-06, 11:59
  #17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gaupe
Sug mjukt in klittan i munnen och massera den med tungan. 👌
Jag har provat denna teknik nu. Hon gillade det. Hon sa t.o.m "sluta! jag vill inte komma än!"
Tack för detta tips
Citera
2019-02-27, 12:25
  #18
Medlem
Det en kille gör oskönt kan ju en annan göra skönt, känns som en svår fråga :P
Citera
2019-03-01, 08:00
  #19
Medlem
Känns som detta är en fråga du ska ställa till din tjej och inte fb... alla är olika
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback