Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 3
  • 4
2018-11-29, 16:14
  #37
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Roidbert
För mig tar det ca en vecka. Då börjar det droppa försats i kalsongerna och det krävs inte mycket för att spruta. Oerhört skönt att ha sex då, men det är å andra sidan mycket jobbigt att hålla sig så länge.å



Håller med. Föredrar att träffa min tjej varannan eller var tredje dag för att bygga upp kåtheten. I början ville man alltid ha sex och det hände att man sprutade 5ggr inom loppet av ett dygn, men nu är det kvalitet som gäller. Får dessutom ont i huvudet och börjar må dåligt om jag sprutar mer än 3-4ggr numera.


Precis. Det är ju som att äta när man är riktigt hungrig, maten smakar så mycket
godare då. Jag kan till och med få multipla orgasmer ifall jag väntar tillräckligt länge.
När det gått 1-2 v börjar pungen bli överfylld med sperma, det kan man märka då det
kan sippra ut av sig självt när man har hårt stånd, ska pissa eller i sömnen.
Citera
2018-12-04, 12:53
  #38
Medlem
BadBadGirls avatar
Rakad.
Citera
2018-12-07, 21:23
  #39
Medlem
Florian-Geyers avatar
I ett förhållande får jag blueballs efter fyra timmar, inte när jag är singel. Pungen fylls upp snabbare om man är omgiven av ett hondjur.
Citera
2018-12-08, 11:33
  #40
Medlem
Buffymyloves avatar
Min kille tycker att det blir jobbigt när vi inte ses på ungefär 2 dygn, det tycker ioförsig jag också...
igår blev det att stanna längs vägen och köra in på en enslig väg
Citera
2018-12-08, 14:26
  #41
Medlem
Efterblivna idioter som tror att pungen fylls upp med sperma likt en vattenhink under en kran.
Sperman kommer inte ens från pungen. Spermier nybildas och transporteras bort kontinuerligt oavsett utlösning eller ej.
Citera
2018-12-08, 14:43
  #42
Medlem
TS, din säd blir max två dygn gammal sen töms den ut oavsett du gökar eller själv drar i den. Det åker ut med kisset och så bildas det nytt. Det är färskvara vi har i pungen av den ädlaste essens.
Citera
2019-01-12, 10:41
  #43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HenrikN96
Tror par runt 20-30 år ligger varannan dag. Bara taget ur luften dock. Vad tror du?


Ligger absolut inte varanna dag! Finns ju mer än sex i förhållandet!
Man har sex när man känner att det passar in liksom!

De relationer där jag som person haft sex, just varannan dag, slutade aldrig väl!
Blev för mycket fokus på just sex!
Citera
2019-01-13, 09:09
  #44
Medlem
Livsgjutarens avatar
Efter ca 6-7 dagar känner jag av den klassiska "blue balls" känslan. Blir lite ömt i påsen. Kåtheten slår till rejält. Håller jag mig då från att komma så tar det ytterligare 3-4 dagar av frustrerande kåthet innan kroppen naturligt börjar tömma. Det bästa med att hålla sig, i alla fall enligt min inbillning, är att det då efter 10-14 dagar sker någon slags återupptagning inom kroppen. Jävla gott välmående. Dom gamla teorierna kring "semen retention" kanske inte är helt uppåt väggarna.
Citera
2019-01-13, 16:05
  #45
Medlem
Frozenpills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VillJalentine
Efterblivna idioter som tror att pungen fylls upp med sperma likt en vattenhink under en kran.
Sperman kommer inte ens från pungen. Spermier nybildas och transporteras bort kontinuerligt oavsett utlösning eller ej.

Exaktemente! Du har så rätt, däremot så kan sädesvätskan börja lubricera om man går och kåtar upp sej.
Citera
2019-01-17, 20:34
  #46
Medlem
Gosifs avatar
Vem fan vill gå och fylla sig enda upp till bristningsgränsen? Är svårt att få extrem orgasm när man tömmer sig som urinet i hålet
Citera
  • 3
  • 4

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback