Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-11-27, 20:52
  #1
Medlem
Jag var sugen på att se filmen team america nu på kvällskvisten. Det blir ju svårt att fixa dvd nuförtiden, speciellt när man bor som man gör. Jag bestämde mig därför för att köpa filmen på itunes, men då bestämmer sig dom dära glosögda små horungarna att dra pengarna men inte ge mig filmen! Någon som vet hr jag fixar det här. Jag har ingen aning om hur man får tag i dom men får jag det då ska dom få se på ett och annat. Ska man behöva hålla sig till dvd och vhs för att kunna se på fil nuförtiden?
Citera
2018-11-27, 20:55
  #2
Medlem
kraftfoders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svennekek
Jag var sugen på att se filmen team america nu på kvällskvisten. Det blir ju svårt att fixa dvd nuförtiden, speciellt när man bor som man gör. Jag bestämde mig därför för att köpa filmen på itunes, men då bestämmer sig dom dära glosögda små horungarna att dra pengarna men inte ge mig filmen! Någon som vet hr jag fixar det här. Jag har ingen aning om hur man får tag i dom men får jag det då ska dom få se på ett och annat. Ska man behöva hålla sig till dvd och vhs för att kunna se på fil nuförtiden?

Kontakta iTunes/Apple. Reklamera att "filmen inte kommit fram". Borde "solva" ditt problem.
(Snyggt första inlägg förresten!)
Citera
2018-11-27, 21:06
  #3
Medlem
Här kan du nog hitta hjälp.

https://support.apple.com/sv-se/HT204084
Citera
2018-11-27, 21:21
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kraftfoder
Kontakta iTunes/Apple. Reklamera att "filmen inte kommit fram". Borde "solva" ditt problem.
(Snyggt första inlägg förresten!)
Tack så mycket! Ringer in imorrn och tar tag i det där!
Citera
2018-11-27, 21:53
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av svennekek
Tack så mycket! Ringer in imorrn och tar tag i det där!

Du behöver inte ringa.

https://support.apple.com/sv-se/HT204084

Brukar gå smidigt och de beslutar på auto att du får cash tillbaka. Jag har gjort det flera ggr.

Edit: såg nu att det gällde iTunes och inte App Store. Men de är säkert lika medgörliga med det.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback